כפי שפורסם לראשונה בספורט1: אופיר מזרחי חתם במכבי פ"ת

אופיר מזרחי
אופיר מזרחי | אתר רשמי

שחקן ההתקפה של מכבי חיפה שמיעט לשחק העונה, יחזור לשתף פעולה עם גיא לוזון במלאבס בהשאלה עד תום העונה וצפוי להיכלל בסגל במחזור הקרוב נגד הפועל רעננה. בקבוצה ממתינים להחלטתו של עדן בן בסט

(גודל טקסט)
מכבי פ"ת הודיעה הערב (שלישי) רשמית על צירופו של אופיר מזרחי ממכבי חיפה, שיושאל לקבוצה עד תום העונה עם אופציית רכישה. כבר שלשום, פרסמנו בספורט1 שהקשר סיכם בשורות המלאבסים, ורק אישורה של מכבי חיפה מפריד בין הצדדים, כשאמש התקבל אישור שכזה. היום הגיע השחקן לחתום, ומחר יעמוד לרשותו של המאמן גיא לוזון באימון וצפוי להיות בסגל לקראת המשחק ביום שבת מול הפועל רעננה.



מכבי פתח תקווה תהיה התחנה הרביעית של השחקן ההתקפה שהחל את קריירת המשחק שלו בקריית שמונה, שם זכה בגביע המדינה בעונת 2013/14. אחרי חמש עונות במועדון הצפוני בליגה עבר מזרחי ללוגאנו השווייצרית ולאחר עונה מאכזבת מבחינה אישית, מזרחי תחם במכבי חיפה בשנת 2017 ושיחק במועדון מהכרמל במשך כשנה וחצי.


מזרחי שעל מועמדותו פרסמנו כאן באתר, יהפוך לשחקן הרכש הרביעי של פתח תקווה לאחר צירופם של פרנק במבוק הצרפתי, ארמנדו קופר הפנמי והחלוץ אלי אלבז. כעת, בפ"ת ינסו להתחזק בהתקפה כאשר בקבוצה ממתינים להחלטת החלוץ עדן בן בסט ולראשי הפועל ת"א, כשלאחר מכן תתקבל הערכת מצב מחודשת. אם בן בסט לא יחתום, פ"ת צפויה לפנות לאופציית חלוץ זר.


הרכש הרביעי של מכבי פתח תקווה בחודש ינואר. אופיר מזרחי (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי