רועי גורדנה ינחת ויעבור מחר בדיקות רפואיות במ.ס. אשדוד

רועי גורדנה
רועי גורדנה | אתר רשמי

סלאבן בלופו הקרואטית הסכימה לשחרר את הקשר, שיגיע לחזק את מרכז המגרש של נועלת הטבלה. יובל שפונגין חתם עד תום העונה עם אופציה להארכה. בנוסף, בקבוצה בודקים אפשרות לקבל בהשאלה את אפונסו טיירה

(גודל טקסט)
מ.ס. אשדוד הודיעה הבוקר (רביעי) על צירופו של המגן הימני של עירוני קריית שמונה יובל שפונגין. השחקן בן ה-31 שגדל במכבי תל אביב חתם על חוזה עד סיום העונה עם אופציה להמשך. שפונגין הגיע לפני זמן קצר למועדון וכבר לקח חלק באימון הבוקר של הקבוצה.


שפונגין מתוכנן להחליף את הקפטן טום בן זקן שייעדר עד סיום העונה בשל ניתוח שיעבור באנגליה ברצועות הצולבות. בנוסף, בקבוצה בודקים אפשרות לקבל בהשאלה את קשר בית"ר ירושלים אפונסו טיירה, כשנעשתה פנייה גם לרועי גורדנה שמשחק כיום סלובאן בלופו הקרואטית, שכבר סירבה לשחררו להפועל חיפה.


משה אוחיון יהיה המאמן על הקווים כשהקבוצה תארח את הפועל חדרה בשבת באצטדיון הי"א (16:00, שידור ישיר בספורט4). לאוחיון אין תעודת פרו, והנושא מוכר לאשדוד שמינתה את יוסי פחימה – גם הוא אינו מחזיק בתעודת פרו – לעוזר המאמן. במועדון ספורט אשדוד הבהירו: "נושא תעודת הפרו ידוע ואין מה להסתיר. יש 30 יום למנות מאמן עם תעודת פרו ויכול להיות שיוסי מזרחי או מאמן אחר יגיע ויהיה במשחקים הבאים האיש עם התעודה על הספסל".





בנוסף, החלוץ גל צרויה ששוחרר לאחרונה מהפועל אשקלון החל להתאמן באשדוד וצפוי לחתום עד סוף השבוע בחוזה עד תום העונה, עם אופציה לעונה נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי