דיווח בשבדיה: הפועל תל אביב מנהלת מו"מ עם מוזס אוגבו

קובי רפואה
קובי רפואה | אודי ציטיאט

פרט לעדן בן בסט, האדומים ינסו לצרף גם את החלוץ הניגרי בן ה-27 ששיחק בתשע העונות האחרונות בסיריוס. בצוות המקצועי של המועדון נוצר קשר עם חן עזרא. עמית מלכה יושאל להפועל מרמורק

(גודל טקסט)
סאגת עדן בן בסט להפועל תל אביב עולה וירדת חמישה ימים לפני תום חלון העברות, לאחר שהבוקר נראה היה שהחלוץ יגיע למתחם חודורוב על פי דרישתו של המאמן קובי רפואה התנהל בשעות האחרונות מו"מ שפוצץ בשל פערים כספיים ולאחר שההצעה של הפועל תל אביב שהוגדלה לא התקבלה על ידי השחקן וכבר בדקות האחרונות נוצר קשר עם שחקן אחר של הפועל באר שבע, חן עזרא, איתו מתנהל מו"מ כדי שיגיע לעונה וחצי. בסביבת המועדון מסרו: "בן בסט קיבל הצעה מעולה, אבל עכשיו אם הוא לא יחזור להצעה המקורית הוא לא יהיה בקבוצה".


לאחר שמו"מ הופסק, גורמים המקורבים לשני הצדדים מעוניינים לקיים פגישה נוספת הלילה כדי להסדיר את המעבר, המאמן קובי רפואה לא מוותר על החלוץ. בנוסף, קשר הפעול תל אביב עמית מלכה, שוחרר מהקבוצה ויושאל בימים הקרובים להפועל מרמורק מתחתית הליגה הלאומית כאשר גם הפועל ראשון לציון בתמונה. העולה החדשה תשתתף במחצית משכרו של הקשר.



קובי רפואה עדיין לא מוותר על עדן בן בסט (ערן לוף)


בתוך כך, בתקשורת השבדית דווח הערב כי החלוץ הניגרי מוזס אוגבו בן ה-27 מנהל מו"מ עם הפועל תל אביב. לפי הדיווח אוגבו סיים את חוזהו בסיריוס בשורותיה שיחק במשך תשע עונות וכבש 61 שערים ב-194 משחקים.


נראה כי אם המאמן קובי רפואה לא יצליח לצרף את חלוץ הפועל באר שבע עדן בן בסט האפשרות להגעתו של החלוץ הניגרי אפשרית. להפועל תל אביב חמישה שחקנים זרים לאחר השחרור של פייסל מוליץ' ואם יגיע חלוץ זר אחר הפועל תל אביב תאבד את הזכות לקבל מענק של 300 אלף שקלים ממנהלת הליגה.


Moses Ogbu kopplas ihop med fjärdeligaklubb https://t.co/h2kNrAj9Ce#allsvenskanpic.twitter.com/pHTnkwV5qd

— Fotbolltransfers.com (@ftransfers) January 31, 2019


מי שלא יצטרף לקבוצה הוא הקשר רועי גורדנה שחתם אתמול במ.ס אשדוד. גורם בכיר בהפועל תל אביב אישר היום שהקשר היה ברשימות של הצוות המקצועי ואף ביקש לחזור לקבוצה בה גדל, אלא שבהנהלה סירבו כי בקיץ האחרון הוא סירב להגיע.


מי שיישאר בקבוצה הוא הבלם אוראל דגני, שאף העלה היום באינסטגרם פוסט לאוהדים ובו כתב לאור התעניינותה של הפועל באר שבע: "רק כדי לשים דברים על השולחן: אני כאן!".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

רק כדי לשים דברים על השולחן – אני כאן! 4️⃣❤️ #לא_שכחתי_את_כל_מה_שאיתך_עברתי

A post shared by Orel Dgani ⚽ (@orel_dgani) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי