בן זקן: "אף אחד לא ישוחרר אם נרד ליגה", גל צרויה חתם בקבוצה

ג'קי בן זקן
ג'קי בן זקן | לירון מולדובן

הבעלים ערך שיחה קשה עם שחקני מ.ס אשדוד לקראת המשחק בשבת נגד הפועל חדרה: "אל תחשבו בכלל על ירידה, כי אם כן אתם תטיילו איתי בנצרת, בעפולה ובעכו"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)
אחרי פיטוריו של יובל נעים ולקראת המשחק הגורלי עבור אשדוד בשבת נגד הפועל חדרה (16:00), הבעלים ג'קי בן זקן ערך עם השחקנים את "האסיפה הקשה והרועמת ביותר בשנים האחרונות במ.ס אשדוד", כפי שסיפרו שחקנים בקבוצה לספורט1.


מתברר כי בן זקן, המוגדר כספונסר הראשי של הקבוצה, כינס את השחקנים ואמר להם בין השאר: "מי שחושב שאם נרד לליגה הלאומית אז הוא ישוחרר לקבוצה אחרת, טועה ובענק. כל מי שיהיה חתום על הירידה המבישה הזו, אם נרד, ימשיך ויטייל איתי בימי שישי ושני בנצרת, בעפולה, בעכו ובכל רחבי המדינה. אף אחד לא יעזוב, כולל הבכירים ביותר שחולמים על מועדונים גדולים. האופציה תמומש על כולם. מעכשיו כל משחק הוא על הכבוד שלכם ושל המועדון. אל תחשבו בכלל על ירידת ליגה".


לאחר 20 מחזורים, מ.ס אשדוד מדורגת במקום האחרון עם 15 נקודות, מפגרת אחר סכנין בהפרש שערים ונמצאת במרחק שש נקודות ממכבי פתח תקווה ומהפועל תל אביב שמעל לקו האדום.



שיחה קשה עם השחקנים. בן זקן (דני מרון)


אשדוד הודיעה הערב (חמישי) על צירופו של החלוץ גל צרויה, בן ה-29. השחקן שכבש 29 שערים בשנתיים וחצי האחרונות במדי הפועל פ"ת והפועל אשקלון, חתם באמצעות סוכנו אפי סופר על חוזה עד לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת. צרויה, שהתאמן עם הקבוצה ביומיים האחרונים, יהיה חלק מהסגל למשחק הקרוב מול הפועל חדרה. לאחר החתימה אמר לאתר הרשמי: "אני שמח להגיע למ.ס. אשדוד, מרגיש הרבה יותר בשל היום, מוכן לליגת העל, מחכה כבר לעלות על הדשא ומקווה כבר בשבת לעזור לקבוצה במשימה להישאר בליגה".

 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי