ויטור עשוי לעזוב בתום העונה, אוהדי ב"ש הפסיקו את מחאותיהם

מיגל ויטור
מיגל ויטור | אודי ציטיאט

על פי גורמים בקבוצה, הפורטוגלי ימשיך בטרנר עד תום העונה ובקיץ תיבחן הערכה מחודשת לגביו. עזרא ובן בסט השתתפו באימון, במועדון התייחסו לעתידם של השניים ואמרו: "אנחנו לא משתתפים בקרקס התקשורתי סביבם"

(גודל טקסט)

אחרי האימון הסוער של יום שני, חזר השקט למתחם הבית האדום. אוהדי הפועל באר שבע עמדו בהתחייבותם לקפטן מאור מליקסון והפסיקו לפי שעה את מחאותיהם. את מקומן של המילים המיותרות שנזרקו לחלל האוויר באימון הקודם, תפסה הערב שורה מהשיר "רוב השעות" (מילים ולחן: עידן רייכל) – "אם זה כך ואם אחרת אני נשאר שלך". (במקור –"שלה"). המילים נצבעו על כרזה והמסר הפיוטי קידם את השחקנים בכניסתם למגרש האימונים. בלי קשר לאירועים האחרונים, הגדרות סביב מגרש האימונים יכוסו בקרוב ביריעות בד.

חן עזרא ועדן בן בסט השתתפו באימון, כשברקע דיווחים שונים על המקום שבו יתנועעו לאחר החמישה בפברואר. "אנחנו לא משתתפים בקרקס התקשורתי סביבם", אמרו בקבוצה.

הבלם מיגל ויטור ערך אימון אישי, ריצה ותרגילי כושר, כשהכיוון הכללי מצביע על חזרה אפשרית לסגל בעוד כשבועיים. הפורטוגלי יסיים את העונה בטרנר, ועל-פי גורמים המקורבים לראשי המועדון תיעשה לגביו הערכה מחודשת בסוף העונה. ויטור אמנם חתום עד 2020, אך לא מן הנמנע שיעזוב בתום העונה הנוכחית.


אוהדי הפועל באר שבע במחווה למאור מליקסון 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי