בסכנין מודאגים: "נצטרך לבצע מהפכה בקרב השחקנים הזרים"

אלבן פנישי, מהראן ראדי, גורג' אקפביו, אמיר נסאר
אלבן פנישי, מהראן ראדי, גורג' אקפביו, אמיר נסאר | ערן לוף

במועדון מאוכזבים מהעובדה שאף ישראלי לא רוצה להגיע, דרסיליה בוחן מספר אופציות נוספות ואומר: "אני מחכה ליום האחרון של המועד". הערכה כי משחק הגביע נגד מכבי תל אביב ייערך בעכו

(גודל טקסט)

בבני סכנין טרם קיבלו החלטה לגבי האצטדיון בו ייערך רבע גמר גביע המדינה נגד מכבי תל אביב, בשל העונש מבית הדין של התאחדות לכדורגל, כאשר ההערכה היא שהמשחק ייערך בעכו. בתחילה עוד חשבו במועדון להעביר את המשחק לסמי עופר, אבל לאחרונה הבינו כי מדובר בעלויות כספיות גבוהות ולכן מעדיפים את המגרש בעכו ששימש אותם בעונה שעברה בזמן שדוחא היה בשיפוץ. במועדון עדיין לא נרגעו מהעונש החמור שספגו, ומעריכים כי הקבוצה תאבד הכנסות של כ-250 אלף שקלים בשל משחקי הרדיוס הקרובים, כולל העובדה שגם משחק הליגה נגד הצהובים וגם המשחק הביתי נגד בני יהודה ייערך ללא קהל.

גם מבחינה מקצועית לא שקט בסכנין, ובמועדון כועסים על העובדה שאף שחקן ישראלי מאלה שהיו מועמד לא יגיע, ואותם שחקנים מעדיפים לעבור לקבוצות אחרות. בכל זאת, המאמן גיורגי דרסיליה מקווה שזה יקרה לקראת סגירת חלון ההעברות: "כרגע זה לא נראה טוב, אבל אני מאמין שביום האחרון נצרף ישראלים". בגלל בעיית הישראלים, במועדון החליטו לבצע מהפכה בזרים ושלושה מהם כבר ערכו אימון ראשון. מדובר בבלמים אולכנסדר סטטסנקו ודויד קוחיה והחלוץ הניגרי איברהיים ללה. השלושה ייבחנו עד סוף השבוע ואז תתקבל החלטה לגביהם.

בנוסף, החלוץ מיקולה קובטליוק ינחת בכדי לחתום בקבוצה אחרי שתסודר הוויזה שלו ובמועדון גם פועלים לצרף את קשר נבחרת לטביה ולדימירס קאשמס. בסכנין מבינים כי לא מן הנמנע שמספר זרים ישוחררו אם יוחלט להביא מספר שחקנים חדשים. ג'ורג' אקפביו פצוע וככל הנראה יוקפא, כאשר גם קיימת גם אופציה להיפרד מהבלם אלבין פאנישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי