סוכמה השאלתו של קרים פריי למכבי חיפה

קארים פריי
קארים פריי | Gettyimages

המחלוקות בין הירוקים לבשאקשהיר נפתרו, הקשר האוסטרי ממוצא טורקי עשוי לשחק ביום שני נגד הפועל ת"א. סומא צפוי להיחתך, ביקורת על צירופו של יצחק: "פוגע בביטחון של החלוצים בסגל"

(גודל טקסט)

השינוי בסגל מכבי חיפה נמשך. אחרי שאתמול הודיעו הירוקים על צירופו של החלוץ גיל יצחק החל מהעונה הבאה, הערב (שישי) סוכמה רשמית שאילת הקשר האוסטרי ממוצא טורקי קרים פריי, שחקן בשאקשהיר שיערוך מחר אימון בכורה ועשוי ליטול חלק במשחק ביום שני נגד הפועל תל אביב.

פריי הגיע אתמול לישראל כדי להתרשם ממתקן האימונים ומהעיר חיפה כדי לקבל החלטה אם ברצונו להגיע בכלל למדינה ובחיפה ציינו כי למרות שכרו הגבוה של השחקן, שמגיע ל-800 אלף יורו, הצדדים הצליחו לסכם על מתווה שיאפשר לו לשחק בקבוצה כמושאל עד תום העונה.

כידוע, פריי הוא הזר השביעי של הקבוצה – משמע שבמכבי חיפה יצטרכו לקבל החלטה לגבי זר אחר שיוקפא ומסתמן שזה יהיה סיידובה סומא שאינו בתוכניות של מרקו בלבול וגם אין באפשרותו לעבור לקבוצה אחרת, אלא בליגות "הפוכות", שהעונה בהן רק מתחילה בקרוב כמו בסין ובארצות הברית.


פריי לראשונה במדים הירוקים (באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה)

עוד בקבוצה, שחקני מכבי חיפה הופתעו אתמול (חמישי) כששמעו על צירופו של החלוץ גיל יצחק, שחתם בקבוצה ויצטרף אליה בעונה הבאה. במועדון סיפרו כי טרם סוכמו כל התנאים, אבל יצחק צפוי לחתום על חוזה למספר שנים. מצד אחד מדובר בחלוץ איכותי שכבר הוכיח את עצמו בעבר בליגת העל, אבל ישנם גם מתנגדים במועדון הירוק שביקרו את ההחלטה להחתימו כבר בחודש ינואר. "אפשר היה לחכות עם החתימה עד הקיץ. כרגע זה פוגע בביטחון של החלוצים. אולי הצוות המקצועי לא מאמין בכולם וחושב רק קדימה".

בשלב זה לא ברור אם אכן כל החלוצים, ביניהם ירדן שועה, ניקיטה רוקאביצה, מוחמד עוואד ושון וייסמן, יישארו גם בעונה הבאה. האחרון נמצא ללא חוזה ולא בטוח אם ירצה לחתום על חוזה חדש. בכל מקרה, בחיפה ציינו כי המועדון עובד על פי תוכנית למספר שנים וגיל יצחק הוא חלק מהתוכנית של המאמן מרקו בלבול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי