אביטן: "הבטחנו הישארות בליגה". אוחיון: "אני עדיין מאמין"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | לירון מולדובן

מאמן חדרה חגג אחרי ה-2:3 באשדוד: "עכשיו מכוונים לעבר מקום בפלייאוף העליון". על הבכורה של המושאלים ממכבי ת"א: "מרשים מאוד". המאמן המפסיד התייחס למעורבות של ג'קי בן זקן: "הוא מבין כדורגל ויכול לייעץ"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

המחזור ה-21 בליגת העל נפתח הערב (שבת) עם 2:3 יקר של הפועל חדרה באשדוד. פוצ'יבה הימם כעבור 40 שניות, אלמוג הכפיל עם שער בכורה בליגת העל (18), דן ביטון צימק בכדור חופשי נפלא (42), לוסיו נעץ את השלישי (79) ולינגנה קבע את התוצאה הסופית (95).

אשדוד, בבכורה של משה אוחיון כמאמן הקבוצה, רשמה משחק ליגה עשירי ברציפות ללא ניצחון והיא נראית בדרך הבטוחה לליגת המשנה. חדרה, מנגד, נהנתה מהופעה הטובה של המושאלים שהגיעו ממכבי ת"א וטיפסה זמנית למקום השני בטבלה כאשר במאזנה 32 נקודות.

ניסו אביטן המאושר סיכם: "החצי הראשון היה טוב, השני קצת פחות ואני חושב שדווקא הכניסה של יעקב ושינוי המערך עזרו. חבל על דפיקות הלב בסיום, אבל בסך הכל אנחנו מאושרים ומרגישים שהיום הבטחנו את ההישארות שלנו בליגה. אנחנו רוצים לנסות לעשות את הבלתי יאומן ומנסים לתפוס כרטיס לפלייאוף העליון".


עדיין מאמין. משה אוחיון (לירון מולדובן)

הופעות הבכורה של המושאלים ממכבי תל אביב: "כולם עשו בכורה מאוד מאוד מרשימה. מדובר בשחקנים צעירים, שלחלקם זו הופעת בכורה בליגת העל. החגיגות האלה מלוות אותנו מהיום הראשון בליגת העל. אנחנו נחגוג כל ניצחון וזה הכוח של הפועל חדרה. קל להביא לידי ביטוי את היכולות שלך בהפועל חדרה וזה אושר עילאי".

משה אוחיון המאוכזב אמר: "זה מאכזב, ציפיתי לפתוח טוב יותר כמאמן. דיברנו על זה שאנחנו חייבים להפסיק לספוג שערים קלים ולצערי קיבלנו שער שטותי כבר אחרי דקה. חבל, כי במחצית השנייה שיחקנו טוב מאוד וחדרה לא הגיעה לאף מצב. כולם רצו לשחק טוב ולנצח ובמחצית השנייה זה הלך מצוין, אבל אנחנו מאוכזבים וננסה לתקן בשבוע הבא. זה שונה לגמרי להיות מאמן ראשי, לחץ אחר, אתה מתרגש מאוד בגולים. קיוויתי לנצח וזה מאכזב מאוד".

המעורבות של ג'קי בן זקן: "ג'קי פה עשרים שנה במועדון, הוא מבין ויודע כדורגל. הוא תמיד יכול לעזור ולייעץ, לפעמים זה מתקבל ולפעמים אני אחליט את ההחלטות שלי. כל החבר'ה שיחקו טוב היום למעט דקות הפתיחה. לא ידענו איפה אנחנו נמצאים בתחילת המשחק, אולי זו הייתה התרגשות. רצינו לפתוח יותר טוב, נקווה שזה יקרה בשבוע הבא. יש סיכוי להישאר בליגה, אבל זה יהיה קשה מאוד. כל עוד יש סיכוי אנחנו נאמין כי יש פה שחקנים טובים. אני מקווה שנשפר את נושא הטעויות כי אנחנו סופגים שערים קלים מאוד. יכול להיות שהייתי צריך לפתוח עם ארבעה בהגנה, אבל חשבתי שנהיה יותר התקפיים וזה לא קרה. השינוי שעשינו הצליח וכנראה שזה מה שנצטרך לעשות בשבוע הבא".



מעורב מבחינה מקצועית. ג'קי בן זקן (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי