מכבי פתח תקווה צפויה לממש את האופציה על עיסא סיסוקו

עיסא סיסוקו, יובל שבתאי
עיסא סיסוקו, יובל שבתאי | אריאל שלום

במועדון מרוצים מהמגן, רגשות מעורבים אחרי ה-1:1 נגד רעננה: "גם נקודה זה בסדר, אבל היו לנו שלוש בכיס". לקבוצה אין אופציה על מזרחי שאמר לאחר הבכורה: "הגעתי בזכות גיא לוזון". חן עזרא שוב בתוכניות

(גודל טקסט)

במכבי פ"ת יצאו אמש (שבת) ברגשות מעורבים מתוצאת התיקו מול הפועל רעננה. מצד אחד הם התרחקו עוד נקודה מהקו האדום, אך מצד שני קיימת אכזבה לאור היתרון בו החזיקה הקבוצה עד המחצית השנייה.

"אנחנו עדיין לא מספיק טובים", אמרו שחקנים במועדון. "צריכים שהרכש יתחבר, במשחק כזה גם נקודה זה בסדר, למרות שכבר היו לנו שלוש נקודות בכיס. צריך להבין שבמצב הנוכחי, הקבוצה עוד לחוצה".

מי שזכה למחמאות הוא המגן הימני עיסא סיסוקו, שכבש את שער הבכורה שלו בקבוצה, כאשר לספורט1 נודע שבפ"ת התקבלה החלטה עקרונית לממש את האופציה עליו לעונה הבאה ואם לא יקרה דבר לא צפוי, הוא ימשיך במועדון גם בעונה הבאה. "מעבר לזה שהוא שחקן טוב, הוא גם בחור חיובי", החמיאו במועדון.


שחקן טוב ובחור חיובי. עיסא סיסוקו (אריאל שלום)

אופיר מזרחי עלה להופעת הבכורה שלו בקבוצה והראה ניצוצות רבים, למרות החלודה ממנה הוא סובל. במסגרת עסקת ההשאלה ממכבי חיפה, למכבי פ"ת אין אופציית רכישה על מזרחי, אך בפ"ת הבהירו כי הם מאמינים, כי לאור ריבוי הרכישות של מכבי חיפה בתקופה האחרונה בחלק ההתקפי, לשחקן לא יימצא מקום בסגל מכבי חיפה והם יוכלו לקבלו בקיץ בכל אופן.

"אני שמח לחזור לשחק", סיכם מזרחי, שעלה כאמור להופעת בכורה בקבוצה. "רצינו לנצח וחבל שלקחנו רק נקודה. אין ספק שאני צריך להחזיר לעצמי מהחדות, הזריזות והסיומת". על הבחירה בפ"ת: "היה יתרון אחד ברור וזה גיא לוזון. זה מאמן שהביא אותי למכבי חיפה מלוגאנו. בגלל זה הגעתי לפה".

על הציפיות: "כרגע אני לא חושב על שום מקום. אני נמצא פה והמטרה שלי היא להתרחק מהתחתית ולהיצמד למעלה. צריך לעשות מה שאפשר בגביע. גיא הגיע והגיעו שחקנים, אנחנו מקווים קודם להבטיח את ההישארות בליגה ואז להתקדם".


גיא לוזון. אופיר מזרחי הגיע בגללו (אריאל שלום)

כעת, ולאחר צירופו של הבלם אנטון ברטקוב, לפ"ת שבעה זרים וכפי שפרסמנו, בקבוצה ייפרדו מהבלם ז'והאן מרסיאל. הצרפתי לא מחזיק בהצעות ולא מראה רצון לעזוב כאשר בפ"ת התקבלה החלטה להקפיאו. ביומיים שנותרו, בפ"ת ינסו להתחזק בשחקן התקפה נוסף, אך לאור השוק הדל, ספק אם יצליחו לעשות זאת. "לא נחתים שחקן בכוח, רק אם יהיה אחד כזה", אמרו במועדון. עם זאת, חן עזרא, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1 וכבר נראה היה שהשלימו עם העובדה שלא יגיע, שוב נמצא בתוכניות ונבחנת אפשרות לצרפו. גם עומר בוארון, חלוץ בית"ר תל אביב רמלה עלה כאופציה לחלון ההעברות הנוכחי או לקיץ.

לאור החתמתו של ברטקוב, עידן אדהנני צפוי לצאת להשאלה, אך בפ"ת הבהירו לאחר המשחק כי לא אדהנני וגם לא לירן רוטמן או עודד אלקיים שלא שיחקו בשני המשחקים האחרונים, יעזבו וכי המאמן גיא לוזון מעוניין לשמור על הסגל הנוכחי. בנוסף, לספורט1 נודע ששמו של רועי זיקרי עלה כמועמד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי