משה אוחיון: "ג'קי בן זקן יכול לייעץ לי במהלך משחק"

ג'קי בן זקן
ג'קי בן זקן | לירון מולדובן

מאמן מ.ס. אשדוד נשאל על התערבות הבעלים בהפסד 3:2 לחדרה: "לא ראינו אותו נסער ככה במשחק כדורגל", סיפרו במועדון. יוסי מזרחי ואלי כהן "השריף" עשויים לקבל פניה לאמן עד תום העונה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד ממשיכה לשקוע עמוק מתחת לקו האדום לאחר ההפסד אתמול (שבת) באצטדיון הי"א, 3:2 להפועל חדרה. תסכול רב במועדון מהיכולת על הדשא, שהובילה את הבעלים ג'קי בן זקן לרדת מיציע הכבוד אל מאחורי הגדר הנושקת לכר הדשא כדי להעביר מסרים מקצועיים למאמן החירום משה אוחיון.

בסביבת המועדון הסבירו: "היכולת היא של הליגה הלאומית ואנחנו לא מרגישים שינוי בהתנהלות השחקנים. עם מערך הגנה חלש כזה אי אפשר לחבר את הקבוצה לרכש שהגיע. כול השינויים השבוע לא עבדו. לא ראינו את ג'קי בן זקן נסער כול כך במהלך משחק כדורגל, וכשבעלים נאלץ להורות על שינויים בהרכב ובמערך זה מסביר הכול".

בן זקן מתכוון לעשות חישוב מחדש בנושא עמדת המאמן משה אוחיון חסר הניסיון ונשקלת פנייה אל האיש למשימות המיוחדות מהעבר שכבר עזר להשאיר את הקבוצה בליגת העל, יוסי מזרחי. בנוסף למזרחי שכבר הבהיר בעבר כי לא יחזור לאמן בליגת העל, מספר שמות של מאמנים עלו לאחר ההפסד להפועל חדרה ובהם הוותיק אלי כהן "השריף", שספק רב אם יסכים להגיע אם יקבל פנייה רשמית.

המאמן משה אוחיון טען: "ג'קי בן זקן כבר 20 שנה כאן והוא אוהב את המועדון ומבין כדורגל ויכול לייעץ לי גם במהלך משחק על דברים מקצועיים טובים. המערך בו עלינו בפתיחת המשחק לא היה נכון והשחקנים רצו במגרש לאן שלא ביקשתי מהם ולכן השינויים שנעשו. בהמשך ראו שיש שחקנים טובים שיודעים לשחק כדורגל ונעשה הכול שאשדוד תישאר בליגת העל. הייתי כאן באשדוד המון שנים כשחקן ואני לא שוכח שחזרתי למועדון שהיה עם 12 נקודות ונשארנו בליגה. כול עוד יש סיכוי, צריך להחדיר שאפתנות ואמונה שאפשר לא לרדת ליגה וברור כי אין משחקים קלים בהמשך".


משה אוחיון. ישוב לעמדת העוזר בקרוב? (לירון מולדובן)

עד סגירת חלון ההעברות ביום שלישי בערב מתכוונים בקבוצה לצרף בלם חדש ישראלי או זר, בתקווה שיפתח כבר במשחק החוץ הקרוב באצטדיון "סמי עופר" נגד הפועל חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי