שחר הירש חתם בהפועל ת"א, רפואה: "מכבי חיפה חזקה"

שחר הירש
שחר הירש | דני מרון

החלוץ שב למועדון עד תום העונה עם אופציה לשנה נוספת, המאמן דיבר לקראת המפגש עם הירוקים (שני ב-21:00): "אני אופטימי, עדיין לא אמרנו את המילה האחרונה". אוראל דגני כשיר, עמירן שקלים צפוי לפתוח

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב הודיעה הערב (ראשון) על צירופו של שחר הירש, שחתם במועדון עד תום העונה עם אופציה לשנה נוספת. החלוץ, כזכור, היה מלך שערי האדומים בליגת הלאומית עם תשעה כיבושים ב-30 הופעות. לאחר מכן הוא עבר להפועל אשקלון וכעת שב לקדנציה נוספת במתחם חודורוב.



אחרי שבשבוע שעבר כבשה שלושה שערים וגברה על בני יהודה 2:3
, הפועל תל אביב ערכה מוקדם יותר את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק המסקרן בסמי עופר נגד מכבי חיפה (שני ב-21:00) במסגרת המחזור ה-21 בליגת והיא תנסה לחבר שני ניצחונות רצופים שיסייעו לה לברוח מהתחתית.


המאמן קובי רפואה פתח את דבריו והתייחס לנושא הרכש: "אני עדיין אופטימי ואני בטוח שעדיין לא אמרנו את המילה האחרונה בקטע הזה. אני עושה את מה שהפועל תל אביב צריכה. חייב רכש? אני עושה את מה שאני רואה לנכון ואני מאוד מקווה שביומיים שנשארו, אפילו שהחלון עומד להיסגר, לא אמרנו את המילה האחרונה. בן בסט? בואו לא ניגע בשמות. מחר יש לנו משחק מאוד חשוב ובזה אני מתעסק. אנחנו עושים הכל, אבל בואו נתעסק כרגע במה שחשוב. לא אמרנו את המילה האחרונה בנוגע לרכש, אז בואו נהיה סבלניים למרות שאנחנו לקראת הסוף כי אני בכל אופן עדיין אופטימי".



שוב אדום. שחר הירש (דני מרון)


היריבה מחר: "מכבי חיפה בסמי עופר, לא משנה באיזו תקופה היא, זו קבוצה טובה וחזקה. השינוי של המאמן עשה להם טוב, הם קבוצה חזקה וטובה ואנחנו נגיע מוכנים לכך. כשאתה מנצח משחק זה נותן ביטחון שיא לשחקנים וזה הדבר הכי חשוב שלקחנו מהמשחק נגד בני יהודה, ניצחון זו התרופה הכי טובה ואני מאוד מקווה שנשמור על המומנטום הזה".



פלייאוף עליון: "אני לא מתעסק במה יקרה אם ננצח את מכבי חיפה. צריך קודם כל לעבור את המשחק הזה ולשמור על רצף וסוג של מומנטום ורק אז נוכל לדבר אחרת. מה שמעניין אותי זה לאסוף נקודות כדי לברוח כמה שיותר מהתחתית. כל דבר יכול לקרות, אני מסתכל רק על איך להתרכז במשחק מחר ולהגיע מוכן. אנחנו נצטרך לאגור נקודות, אבל כרגע אנחנו בתחתית וזו עובדה".


כשירותו של הקפטן אוראל דגני: "אוראל דגני יהיה כשיר למשחק מחר, הוא כבר היום התאמן ומבחינתנו הכל בסדר איתו".



אוראל דגני. כשיר ויפתח בהרכב (דני מרון)


בכל הנוגע להרכב הצפוי נגד הירוקים, נראה כי עמירן שקלים יועדף על פני מרווין פירסמן. אוראל דגני כאמור כשיר ויפתח.


הרכב משוער: רובי לבקוביץ', אוראל דגני, רז שלמה, אדי גוטליב, עמירן שקלים, קלאודמיר פריירה, רמזי ספורי, עמנואל בואטנג, אחמד עאבד, ג'וזף גנדה, נריוס ואלסקיס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי