צפו בתקציר: מכבי תל אביב והפועל חיפה נפרדו ב-1:1

גבריאל תמאש
גבריאל תמאש | אריאל שלום

סבוריט העלה את מוליכת הטבלה ליתרון בדקה ה-31, אך כמו במשחקים רבים העונה, היא הורידה את הרגל מהגז במחצית השנייה ונענשה בשיוויון מאוחר של תמאש אחרי קרן (81). בכורה לאזולאי

(גודל טקסט)

היא אומנם עדיין בלתי מנוצחת, אך מכבי תל אביב רשמה הערב (ראשון) את התיקו החמישי שלה העונה והשני בארבעת המשחקים האחרונים כשסיימה ב-1:1 עם הפועל חיפה לעיני  9,460 צופים באצטדיון בנתניה במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל.

ולדימיר איביץ' החזיר להרכב את דור פרץ ורוסלן ברסקי שעלה נגד האקסית, כשפרדראג ראיקוביץ' שהחלים תפס בסופו של דבר את המקום בין הקורות, כשלעומת זאת צ'יקו אופואדו החולה נותר בחוץ. בצד השני, שלומי אזולאי שחצה לאחרונה את הכביש ממכבי חיפה, פתח בהרכב של שרון מימר וערך בכורה נגד הקבוצה בשורותיה שיחק בעבר.

הצהובים הגיעו להזדמנויות כולל נגיחה של אנריק סבוריט שנהדפה על ידי ארנסטס שטקוס והחמצה ממטר של איתי שכטר, אך בדקה ה-37 הצהובים יצאו למתפרצת והמגן הספרדי קיבל כדור נהדר מדן גלזר, שעט קדימה ובעט שטוח מקצה הרחבה כדי לקבוע 0:1 ביתי.


אזולאי. בכורה באדום שחור לקשר (אריאל שלום)

כמו בלא מעט משחקים העונה, מכבי תל אביב הורידה את הגז במחצית השנייה ובדקה ה-81 היא שילמה על כך. מתן חוזז, שהושאל בחודש האחרון מהצהובים להפועל חיפה, הגביה קרן מצד ימין וגבריאל תמאש התגבר על השומרים שלו ועלה גבוה כדי לנגוח את ה-1:1, שבסופו של דבר יחזיר את קבוצתו לכרמל עם נקודה חשובה.


סבוריט חוגג עם גלזר. מתפרצת גדולה של הצהובים (אריאל שלום)

מכבי תל אביב ניצבת כמובן במקום הראשון עם 53 נקודות, 21 יותר מהפועל חדרה שבמקום השני, כשבמקרה שמכבי חיפה תנצח מחר את הפועל תל אביב היא תצמצם את הפער ל-20. הצהובים יוצאים כעת לצמד משחקי חוץ נגד בני סכנין, כשביום ראשון ייערך המשחק הראשון של רבע גמר גביע המדינה וביום שני שתי הקבוצות ייפגשו שוב במסגרת הליגה. לעומתם, הפועל חיפה תארח בשבת את נועלת הטבלה מ.ס. אשדוד.


תמאש והחברים חוגגים את השיוויון (אריאל שלום)

הרכבים
מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', מאור קנדיל, שרן ייני, ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט, דן גלזר, דור פרץ (אבי ריקן 68), רוסלן ברסקי (עומר אצילי 87), דור מיכה, אלירן עטר, איתי שכטר (ארון שוינפלד 80).

הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ניסו קפילוטו, גבריאל תמאש, שון גולדברג, ריקי מיטרבסקי, ראדו גנסארי, שלומי אזולאי (גיא משפתי 90+3), מתן חוזז (לירן סרדל 90), גילי ורמוט (גיא חדידה 70), בן אז'ובל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי