צפו: משחק עשירי רצוף ללא ניצחון לסכנין אחרי 2:2 נגד ק"ש

מוחמד גאדיר
מוחמד גאדיר | אריאל שלום

שלושה ימים לפני מפגש הגביע נגד מכבי ת"א, קבוצתו של דרסיליה, שערך בכורה על הקווים איבדה יתרון בדקה ה-90 במגרש הצפוני בליגה. ריאן (10) ואבו עביד (90) כבשו למארחת (10), ראדי (26) וגאדיר (82) הפכו זמנית

(גודל טקסט)

בני סכנין ממשיכה ברצף המשחקים האיום שלה, למרות שחילצה נקודת חוץ נגד קריית שמונה, לה יש יומרות להתברג בין שש הראשונות, הקבוצה מהמגזר משלימה רצף של עשרה משחקים ברציפות ללא ניצחון בבכורה של גיורגי דרסיליה על הקווים אחרי שאיבדה יתרון בדקה ה-90 וסיימה בתיקו 2:2, במסגרת המחזור ה-21 של ליגת העל.

קריית שמונה עלתה ליתרון כבר אחרי עשר דקות כאשר מוחמד שכר הגביה, סארי פלאח הרחיק רק עד לאיסמעיל ריאן שבעט מהאוויר והכניע את קנדיל. מהארן ראדי איזן כעבר 16 דקות אחרי ניסיון בעיטה שפגע בדרך בוובה בראון והטעה את בארטקוס.

שמונה דקות לסיום המהפך הושלם כאשר כובש שער השוויון, מהארן ראדי היה הפעם על תקן המבשל כאשר הרים כדור קרן שהגיע לראשו של גאדיר גנח לשער. כשסכנין הייתה בטוחה שהיא בדרכה לדרך חדשה הגיע השוויון האכזרי. בדיוק כמו בסכנין גם ריאן שכבש את השער הראשון הגביה לאבו עביד ממצב נייח והבלם קבע חלוקת נקודות.

סכנין שכאמור לא ניצחה עשרה משחקי ליגה רצופים, תנסה להפתיע את מכבי תל אביב בצמד המפגשים הכפול מולה במשחק הגביע שייערך בעכו ברביעי ובליגה באצטדיון דוחא שייערך ללא קהל עקב העונש בבית הדין. מנגד, קריית שמונה שמאוכזבת לא פחות מסכנין בעקבות התוצאה, תנסה להשיג ניצחון ראשון אחרי שני משחקים מכבי פתח תקווה של גיא לוזון.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי