בסכנין מבטיחים: "המשחק נגד מכבי תל אביב יתקיים בעכו"

אצטדיון עכו
אצטדיון עכו | ערן לוף

חילוקי דעות בין המועדון לעירייה לגבי אופן התשלום על השימוש באצטדיון. מו"מ מתנהל בניסיון לצרף את קשוע אחרי החתמת סטניסבלייביץ', דוכי בראיון ב-103FM: "דרסיליה ישאיר אותנו בליגה וימשיך בעונה הבאה"

(גודל טקסט)

ביום רביעי הקרוב (21:00) אמורה לארח בני סכנין את מכבי תל אביב למשחק הראשון מבין שניים במסגרת רבע גמר גביע המדינה בעכו, זאת בשל עונש רדיוס שספגה הקבוצה מהמגזר. מחלוקת בין ראשי הקבוצה לעיריית עכו עלולה להוביל לכך שהמשחק ייערך באצטדיון אחר.


עיריית עכו דורשת תשלם מיידי על השכרת המגרש ועל חברת האבטחה ובסכנין לעומת זאת מוכנים לשלם רק בעוד שלושה חודשים. בין הצדדים מתקיימות שיחות כאשר לא מן הנמנע שהמנהלת תתערב ותגבה את הקבוצה מהמגזר. "הנושא יטופל והמשחק יתקיים בעכו", הבטיחו בסכנין.


מנכ"ל הקבוצה חאלד דוכי לא התייחס לכך כשהתראיין הערב ב-103FM, אבל אמר בנושא סגירת דוחא: "זה קרה בהרבה מקומות בעולם, אבל אני לא מתעלם או נותן לגיטימציה, נהפוכו. זה מצב חמור, אין חמור מזה. גם הילדים שלי יושבים בקהל ואני לא רוצה שהם יהיו ליד אלימות כזו. אנחנו חייבים למנוע את זה. קיבלנו עונש קשה, אבל לדעתי לקבוצה אחרת לא היו נותנים עונש כזה. צריך להעניש את האוהדים. הכל מתנהל כפי שצריך, המשטרה עושה את העבודה ואנחנו צריכים לבדוק כולנו ביחד, עם המשטרה והאבטחה, שלא יקרו עוד דברים כאלה".


על חלון ההעברות שיינעל מחר: "החתמנו היום קשר סרבי, אתמול חלוץ ניגרי ואנחנו גם נצרף בלם. התחזקנו בזרים, אבל לצערי לא גייסנו ישראלים. הם לא רצו לשחק אצלנו. אני לא נכנס ליהודים או ערבים, אלא ישראלים. גם לא אציין שמות, אבל לכל אחד יש את הסיבות שלו – לאחד יש הצעה טובה יותר, אחד ויתר בגלל המרחק. גם בעבר היה לנו קשה והשנה עוד יותר כי אנחנו מסובכים בתחתית. שחקנים טובים רוצים ללכת לקבוצות יותר טובות. אני יכול להבין אותם. אמרתי בעבר ששחקנים ערבים רבים סירבו להגיע. זה ממש לא בגלל שהם יהודים, אני לא אוהב להשתמש בחלוקה ליהודים ולערבים".



אלכסנדר סטניסבלייביץ' מוצג היום (בני סכנין)


המהפכה בסגל בפברואר:
"הבאנו בקיץ את השחקנים שהיינו צריכים, אבל היו לנו הרבה פציעות ואני לא יכול למנוע פציעות של שחקנים כמו מוגרבי וג'אבר, שהם עמוד השדרה שלנו. להביא זרים בינואר זה לא קל".


חמש נקודות מחוף מבטחים: "אני אף פעם לא מאבד תקווה. לסכנין יש חומר שחקנים מצוין ונשארו עוד הרבה משחקים. דרסיליה ישאיר את הקבוצה בליגה וימשיך גם בעונה הבאה. אני מאמין שנישאר".


במועדון מבינים כי הקבוצה חייבת חיזוק מיידי וכבר אתמול החתימו את החלוץ הניגרי איברהים שאיבו ללה. בנוסף, אתמול נחת להתרשמות הקשר הברזילאי, טינגה, שאם ירשים יוחתם עד יום שלישי. הם עשויים להצטרף לקשר הסרבי אלכסנדר סטניסבלייביץ' שנחת בישראל וחתם עד תום העונה. הקשר ששיחק ברדניצקי ניש, ואף כבש צמד שערים מול מכבי תל אביב בליגה האירופית, נחשב כחיזוק המשמעותי של הקבוצה מהמגזר.



בקבוצה רצו גם את החלוץ האוקראיני מיקולה קובטליוק שאף סיכם את תנאיו, אך ככל הנראה לא יגיע לקבוצה וכעת נבחנת האפשרות לחזק את הסגל במאמון קשוע ששוחרר מהפועל חיפה. דרסיליה צפה בביצועיו של החלוץ והביע עניין להחתימו, כשכעת נציגיו של השחקן מנהלים משא ומתן עם ראשי המועדון כדי להעבירו עד מחר. זר שכן צפוי לחתום הוא הבלם אולכסנדר סטטסנקו שנבחן במהלך הימים האחרונים ועשוי לשחק כבר ביום רביעי נגד מכבי תל אביב ברבע גמר הגביע.



דרסיליה. זרים הצטרפו, הקבוצה תשרוד בליגת העל? (מאור אלקסלסי) 
 


כידוע, אתמול (ראשון) במשך דקות ארוכות שכבו שחקני בני סכנין על כר הדשא בקריית שמונה לאחר תיקו כואב מול הקבוצה המקומית, כששחקניו של גיורגי דרסיליה ספגו את שער השיוויון כשתי דקות לסיום המשחק. מי שלקח קשה את התיקו הוא השוער מחמוד קנדיל שהתקשה לעצור את הבכי.


"ככה יורדים ליגה. כבר עשינו מהפך וספגנו שער שאסור לנו לספוג", אמרו בסכנין לאחר המשחק. "כולם חייבים לקחת אחריות ובעיקר לחשוב לקראת המשחק הבא ולראות כיצד אנחנו מוציאים נקודות ומנצחים". גם דרסיליה מודע למצב הקבוצה ואמר: "כל נקודה במצבנו זה טוב אבל יכולנו לקחת שלוש נקודות. הקבוצה שלנו נמצאת במצב שהיא צריכה את הקהל ונעשה הכול כדי להישאר בליגה".



קשוע. ניסיון להעבירו עד סגירת החלון (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי