הקשר הריסון מנזלה נמצא על סף סיכום במכבי פתח תקווה

הריסון מנזלה
הריסון מנזלה | AFP

השחקן הקונגולזי-צרפתי ששיחק בין השאר באנז'ה ובאמיין צפוי לנחות היום בארץ ולעבור בדיקות רפואיות לקראת חתימה. מרסיאל יוקפא אם לא ימצא קבוצה, גם דידייה ברוסו לא בתוכניות

(גודל טקסט)

יום לפני סיום חלון ההעברות, מכבי פתח תקווה קרובה לצרף רכש נוסף: הקשר הקונגולזי-צרפתי הריסון מנזלה נמצא על סף סיכום במועדון ואמור לנחות הערב (שני) בארץ לצורך בדיקות רפואיות וחתימה על חוזהו. למעשה, הוא יהיה הזר השמיני של הקבוצה, כאשר ז'והאן מרסיאל צפוי להיות מוקפא אם לא יימצא קבוצה וכעת גם דידייה ברוסו צפוי לחפש קבוצה או שיוקפא גם הוא. יש לציין שפתח תקווה תהיה חייבת למצוא לברוסו או מרסיאל קבוצה עד מחר ב-19:00, או לחילופין להגיע להסכם עם אחד מביניהם לגבי פיצוי כספי ולהתרת חוזהו, שכן לפי תקנון הרישום של ההתאחדות לכדורגל לא ניתן להקפיא יותר משני שחקנים בעונה (חביב חביבו כבר מוקפא). ברוסו הוצע גם לנס ציונה.

מנזלה, שבחודש הבא יחגוג 25, רשם העונה שמונה הופעות במדי אנז'ה מהליגה הצרפתית הראשונה ולא כבש, כשבעונה שעברה רשם 37 הופעות במדי אמיין וכבש ארבעה שערים. הוא השתייך לסגל נבחרת קונגו בשנים האחרונות אך לא צבר הופעה רשמית במדיה.

כזכור, גם שמו של רועי זיקרי עלה במועדון במידה והפועל ת"א תחתים שחקן נוסף לסגל שלה, אך נראה כעת כי בפ"ת יסתפקו בצירופו של הצרפתי קונגולזי ויסגרו את סגל הקבוצה לחלון ההעברות.

מנזלה. כיכב במדי אמיין (AFP)
מנזלה. כיכב במדי אמיין (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי