מכבי חיפה הקפיאה את סומא, איטורה ופריי עברו בבקרה

סיידובה סומא
סיידובה סומא | ערן לוף

הירוקים ויתרו על הגינאי על מנת לרשום את שני הזרים החדשים והאוסטרי צפוי להיות בסגל כבר נגד הפועל תל אביב (21:00). בלבול מתלבט בין פלקושצ'נקו לסלליך, במועדון מצפים ל-22,000 צופים בסמי עופר

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הקפיאה את סיידובה סומא הגינאי על מנת לרשום את שני הזרים החדשים מנואל איטורה וקארים פריי, שעברו היום (שני) בבקרה התקציבית והם יעמדו לרשותו של המאמן מרקו בלבול עד תום העונה.

סומא המאכזב, שהגיע בתקופת מוחמד אלאך, אינו יכול לעבור למועדון חדש שאינו בליגה הפוכה (כמו סין וארצות הברית) מאחר והוא שיחק בשתי קבוצות שונות העונה, והוא יקבל מהירוקים את שכרו עד סוף השנה ולא יהיה חלק מהסגל. שכרו של סומא מוערך ב-45,000 יורו לחודש והוא שיחק רק 171 דקות בליגה העונה, מה שאומר שהוא ירוויח סכום הזוי של 2,368 יורו לדקת משחק, ובחישוב מהיר, 9,828 ש"ח לדקה.


סיידובה סומא

הקבוצה מהכרמל תארח הערב (21:00) את הפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל ותנסה לחזור למסלול הניצחונות אחרי שלושה משחקים רצופים בכל המסגרת בהם אפילו לא מצאה את הרשת. למרות זאת, שלוש נקודות הערב יקפיצו את הירוקים למקום השני הטבלה.

פריי, שחתם לאחרונה והרשים את הצוות המקצועי בשני האימונים שערך, יהיה בסגל ועשוי לקבל דקות ראשונות. מי שלא נמצא בתוכניות של המאמן מרקו בלבול הוא אליסון דוס סנטוס ובימים האחרונים ניסו למצוא קבוצה שתקלוט את הברזילאי, אך המהלך לא צלח ובסופו של דבר הוחלט שמי שישלם את המחיר יהיה סומא, שכאמור נגרע מהסגל.

בחיפה מקווים שהקהל הירוק יצביע הערב ברגליים לאחר מסע הרכש המרשים שכלל צירוף חמישה שחקנים חדשים. כ-22,000 צופים, על פי הערכות, אמורים להגיע לסמי עופר. בלבול לא צפוי לבצע שינויים רבים כאשר ההתלבטות היחידה שנותרה היא בין מקסים פלקושצ'נקו לסינטיהו סלליך.

הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, אטיין ריינן, עאיד חבשי, עופרי ארד, רז מאיר, נטע לביא, ג'ורג' מנדז'ק, סינטיהו סלליך (מקסים פלקושצ'נקו), ניקיטה רואקביצה, מוחמד עוואד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי