בלבול: "אייל ברקוביץ'? מהלך גדול, אני שמח על המינוי שלו"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

אחרי הניצחון על הפועל ת"א, מאמן מכבי חיפה התייחס למנהל המקצועי המיועד של מחלקת הנוער: "נעזור לו והוא יעזור לנו". על עוואד שכבש צמד: "תפקידו להוכיח לי שמקומו על המגרש". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מכבי חיפה טיפסה הערב (שני) למקום השני בליגת העל אחרי 2:3 קצבי ומהנה בסמי עופר על הפועל תל אביב במשחק שנעל את המחזור ה-21. עוואד (צמד) ורוקאביצה כבשו עבור בלבול, שהעלה את פריי להופעת בכורה במדים הירוקים וקיבל ממנו החמצה מול שער ריק. גוטליב וספורי רק צימקו מנגד עבור האדומים, שרחוקים חמש נקודות בלבד מסכנין שמתחת לקו האדום.

מרקו בלבול סיכם: "בגדול אני מרוצה מההופעה. פתחנו מצוין, שלטנו והבקענו שערים יפים. חבל שספגנו כאלה שערים שהם לא מחויבים למציאות – אחד מחוץ לרחבה והשני ממצב נייח. בחצי השני היינו צריכים להרוג את המשחק, החמצנו והם לא הגיעו לכלום, שום מצב. מגיע לשחקנים שלי שאפו אדיר כי הם הראו אופי והצליחו לשמור על תוצאה תחת לחץ גדול ואני שמח שניצחנו".

על עוואד שפתח בהרכב והחזיר עם צמד: "כל פעם יש לי החלטה מקצועית אחרת ואתם שואלים על שחקן כזה או אחר. השיקולים שלי הם מקצועיים לחלוטין ואני שמח שהוא הבקיע, עשה הגנה טובה, איים על השער ועשה משחק טוב מאוד. התפקיד של השחקנים הוא להוכיח לי שמקומם ב-11".על פלקושצ'נקו ופריי שעלו מהספסל: "הבאנו שחקנים בשביל שתהיה לנו אפשרות לשנות משחקים גם מהספסל. אני שמח שיש לי את האפשרות הזו. שניהם נכנסו טוב היום למשחק וזו הייתה המטרה".

המקום השני: "לא חשבתי רחוק מידי כשהגעתי. לא פחדתי כאשר היינו למטה ואין לי פחד במה מזה שאנחנו במקום השני. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה. יש לנו עוד  הרבה מה לשפר והרבה על מה לעבוד. יש התקדמות ורואים אותה בטבלה כך שאני שמח. הקהל נהנה היום ממשחק איכותי של קבוצה מחויבת עם הרבה מאוד שחקנים צעירים ותלכיד טוב. מקום שני זו מטרה? זה לא נכון לצאת בהצהרות ולהתחיל לחגוג עכשיו. בסוף השנה נראה היכן נסיים".

לאחר מכן, במסיבת העיתונאים בסיום המשחק, התייחס מרקו בלבול לאפשרות שאייל ברקוביץ' ימונה למנהל המקצועי במחלקת הנוער של מכבי חיפה ופלט ככל הנראה בטעות שהמהלך כבר יצא לפועל: "אני חושב שזה מהלך גדול, אני חבר מאוד קרוב של אייל וחנכתי אותו כשהוא עלה מהנוער. אנחנו נעזור לו ואני בטוח שהוא יעזור לנו. שמח על המינוי".


שחקני מכבי חיפה חוגגים עלייה למקום ה-2 בטבלה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי