בהפועל חיפה מקווים: "אם קראיובה תסכים, נחתים את רומן בפקס"

רומן
רומן | צילום: עדי אבישי

בצוות המקצועי ממתינים לשחרור של החלוץ בשעות הקרובות שעשוי לחתום בקבוצה עוד לפני שינחת, "הסיכויים לצרפו הם 50-50", נאמר במועדון. שמש עשוי לחזור לסגל מול אשדוד (שבת, 15:45, שידור ישיר בספורט4)

(גודל טקסט)
לאחר יום חופש בעקבות התיקו מול מכבי תל אביב, חזרה הבוקר (שלישי) הפועל חיפה לאימוניה ותתחיל בהכנות למשחק מול מ.ס. אשדוד בשבת הקרובה (15:45, שידור ישיר בספורט4). בחיפה מבינים שאם הקבוצה רוצה לסיים בפלייאוף העליון ולהילחם על המקום השני, היא צריכה לנצח את משחקיה הביתיים, בטח מול האחרונה בטבלה.


במקביל, המאמן שרון מימר מעוניין להחתים חלוץ נוסף לקראת סיום מועד ההעברות שייסגר הערב בשעה 19:00. מדובר בחלוץ הרומני מיהאי רומן שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1. רומן סיכם את תנאיו מול אנשי חיפה וכעת מחכים לטופס ההשאלה של קראיובה הרומנית בכדי לאפשר את המעבר.


הקבוצה ממשיכה בשיחות מול הרומנים בכדי להחתימו עד לסיום העונה. קראיובה דורשת דמי השאלה של 50 אלף יורו, אך בחיפה מסרבים לשלם סכום זה. מימר ממשיך להתעקש ברצונו לצרף ולכן בחיפה לא מוותרים וטוענים כי לא מן הנמנע שרומן יחתום בסמוך לסיום מועד ההעברות. גם הבלם גבריאל תמאש שוחח עם הקבוצה הרומנית בכדי לעזור במהלך.


בהפועל חיפה אמרו הבוקר: "אם הקבוצה הרומנית תסכים, נחתים את רומן בפקס. הסיכויים הם 50-50". בחיפה עוד ניסו לבדוק את אופציית החזרתו של החלוץ ג'ורדן פושה לישראל, אבל נתקלו בסירוב הקבוצה הצרפתית להשאילו בחינם. "אנחנו מבינים שאנחנו צריכים עוד חלוץ לצידם של אז'ובל ושמש", אמרו במועדון.


במועדון מקווים שיחזור למשחק נגד מ.ס. אשדוד. עידן שמש (מאור אלקסלסי)
 


בינתיים, הקשר גל אראל התנצל הבוקר על התנהגותו בסיום המשחק מול מכבי תל אביב, לאחר שירד לחדר ההלבשה בזעם על כך שלא שותף כלל במשחק. אראל אומנם התנצל בפני הקבוצה, אך יעמוד בפני ועדת משמעת.


בקבוצה מקווים כי הקשר רסמוס סיוסטדט והחלוץ עידן שמש שלא היו בסגל הקבוצה מול מכבי תל אביב יחזרו לכשירות מלאה ויהיו בסגל למשחק בשבת. מי שיחזור בוודאות הוא הקשר נס זמיר שנעדר בגלל הרחקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי