אייל משומר פרש מכדורגל בגיל 35: "אחד המגנים הטובים שהיו"

אייל משומר עם יעקב שחר
אייל משומר עם יעקב שחר | ערן לוף

המגן תלה את הנעליים אחרי קריירה מפוארת שכללה זכייה בשתי אליפויות, גביע, גביע הטוטו והעפלה לשלב הבתים של האלופות. דוידוביץ' נפרד: "מאחל לו המון בהצלחה בהמשך דרכו". בוקולי: "היה לי את הכבוד לשחק איתו"

(גודל טקסט)
אחרי קריירה מפוארת שכללה זכייה בשתי אליפויות, גביע, גביע טוטו, השתתפות בשלב הבתים של ליגת האלופות העפלה לשמינית גמר גביע אופ"א, אייל משומר החליט הערב (שלישי) לפרוש מכדורגל בגיל 35.5 לאחר שלא הצליח למצוא קבוצה.


משומר, שגדל במחלקת הנוער של הפועל כפר סבא ובמדיה עשה את שנותיו הראשונות בבוגרים, העביר את מרבית הקריירה שלו במכבי חיפה איתה זכה בתארים והגיע לשלל הישגים. המגן שיחק בכרמל במשך 10 עונות, במהלכן רשם 233 הופעות במסגרת הליגה והבקיע 19 שערים.


ניר דוידוביץ', ששיחק עם משומר, אמר הערב לאתר הרשמי של הירוקים: "שמחתי לשתף פעולה עם אייל במכבי חיפה במשך שנים רבות. הוא אחד המגנים הטובים שהיו בכדורגל הישראלי. אני מאחל לו המון בהצלחה בהמשך הדרך". גוסטבו בוקולי הוסיף: "היה כיף להיות חלק מקריירה של מגן ובנאדם כל כך חשוב לכדורגל הישראלי. היה לי כבוד גדול להיות חלק מהקריירה שלו".




אחרי הפרק המרשים במכבי חיפה, הגיע סיום קצר יותר צורם כאשר משומר ירד עם הפועל תל אביב לליגה הלאומית ושוחרר. בנובמבר, אחרי שלושה חודשים בהם לא מצא קבוצה, המגן חתם בהפועל אשקלון וגם איתה הוא נשר לליגת המשנה וסיים את דרכו במועדון.

 
 


תלה את הנעליים. אייל משומר במדי מכבי חיפה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי