בוזגלו עשוי לשוב בפלייאוף, וגם: מאחורי הקלעים של עסקת ביטון

אלמוג בוזגלו
אלמוג בוזגלו | ערן לוף

הקשר שקרע את הרצועה הצולבת בפתיחת העונה שב להתאמן ובהפועל חיפה מעריכים שהוא יחזור לפעילות בקרוב. חלוץ אשדוד חתם ברגע האחרון לאחר שקבוצתו של מיהאי רומן דרשה דמי השאלה על סך 50 אלף יורו

(גודל טקסט)

יממה עמוסה עברה אתמול (שלישי) על הפועל חיפה ביום האחרון של מועד ההעברות כאשר במועדון ניסו לצרף את הקשר הרומני מיהאי רומן שהרשים את המאמן שרון מימר. נציגי האדומים קיימו מרתון שיחות עם ראשי הקבוצה הרומנית שדרשה דמי השאלה של 50 אלף יורו, מה שהוביל לפיצוץ העסקה.

בשלב מסוים ניסו בהפועל חיפה לערב גורמים על מנת שינסו לשכנע את הקבוצה של החלוץ להעבירו ללא תמורה, אך בשעות הצהריים הבינו בחיפה שהגעתו של רומן לא תצא לפועל ומימר החל לבחון אופציות נוספות ביניהן חלוץ מ.ס אשדוד דודו ביטון שמיהר למשרדים בחיפה וחתם על חוזה עד תום העונה.

"רצינו לצרף חלוץ זר, אבל אנחנו מרוצים מהגעתו של דודו ששיחק בעבר ברמות הגבוהות ובהחלט יכול לתרום לנו, הסבירו במועדון והבהירו: "יש לנו סגל מצוין שאמור לעשות את העבודה בחלק השני של העונה".

מעבר לשחקני הרכש שהגיעו, צפויה הקבוצה מהכרמל לקבל תוספת כוח משמעותית למשחקי הפלייאוף בדמותו של אלמוג בוזגלו. האחרון, כזכור, קרע את הרצועה הצולבת במשחק הגומלין מול אטאלנטה בתחילת העונה והוא ממשיך בהליך השיקום שלו כאשר כבר חזר לאימונים קלים עם הקבוצה. בחודש הקרוב צפוי בוזגלו להגביר את הקצב עד להשלמת אימונים מלאים.


תוספת כוח משמעותית. אלמוג בזוגלו (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי