"ניקוליץ' וגולסה יהיו שחקני החיזוק של איביץ' בפלייאוף העליון"

אבי ריקן עם אייל גולסה
אבי ריקן עם אייל גולסה | אודי ציטיאט

במכבי תל אביב מרוצים מהסרבי, שלא צירף שחקנים תחת לחץ של זמן ואמור לקבל בקרוב את שני הקשרים שמחלימים מפציעות. המאמן דרש משחקניו לא להוריד את הרגל מהגז, אופואדו יתחרה עם שכטר על עמדת החלוץ

(גודל טקסט)

ינואר שקט במיוחד עבר על מכבי תל אביב, שצירפה רק את הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ' ולא "השתוללה" כמו בשנים עברו. המאמן ולדימיר איביץ' לא היה מעוניין להחתים שחקן תחת לחץ של זמן והקבוצה נותרה עם חמישה זרים מה שיעניק לה 300 אלף שקלים ממנהלת הליגה.

"ניקוליץ' וגולסה יהיו שחקני החיזוק שלנו בפלייאוף העליון", הסביר גורם בסביבת המועדון הצהוב והוסיף: "שניהם אמורים לשוב לפעילות בשבועות הקרובים. הם מחלימים בהדרגה, בלי לחץ של זמן, יהיו לאיביץ' הרבה אופציות במרכז המגרש ממש בקרוב".

גולסה, שפתח בתשעת משחקי הליגה הראשונים והציג יכולת מצוינת, נפצע במהלך הניצחון 0:3 על בני סכנין לפני יותר משלושה חודשים ומאז לא עמד לרשותו של איביץ'. ניקוליץ', לעומתו, עדיין לא רשם דקת ליגה במדי הצהובים לאחר שנפצע זמן קצר לאחר שהצטרף במהלך אימון הקבוצה.

לאחר שלא הגיע שחקן התקפה בינואר, הוחלט בקריית שלום שמי שיתחרה עם איתי שכטר על עמדת החלוץ עד תום העונה הוא צ'יקו אופואדו, ממנו איביץ' מאוד מרוצה. הסרבי, שהתאכזב מהיכולת של שחקניו נגד הפועל חיפה, דרש מהם לא להוריד יותר את הרגל מהגז והסביר שכל תוצאה בכל מפעל חשובה ומשפיעה.


שביעות רצון מיכולתו. צ'יקו אופואדו (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי