בלבול: "שמח שיש לי כאב ראש חיובי ושהציפיות גבוהות"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה התייחס לשינויים בחלון ההעברות לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים: "הם התחזקו, אבל גם אנחנו". איטורה דיבר לראשונה: "אם אהיה טוב, רואה את עצמי נשאר כמה שנים". שועה בספק, ויסמן יעבור MRI

(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה חזרו הבוקר (חמישי) לאימונים לאחר יום חופשי והחלו בהכנות לקראת המשחק ביום ראשון מול ביתר ירושלים (21:00). הירוקים ירצו להמשיך את רצף הניצחונות ולא לוותר בקלות על המקום השני אליו הגיעו לאחר חמש שנים וחצי, אבל מחכה להם משוכה קשה במיוחד בדמות הקבוצה המשתפרת של ניר קלינגר.

במסיבת עיתונאים שערכה הבוקר הקבוצה התייצב הצ'ילאני מנואל איטורה, אבל עוד קודם לכן דיבר המאמן מרקו בלבול: "זה משחק בין מועדונים גדולים ותמיד אהבתי את המשחקים מול בית"ר. קבוצה טובה צריכה להיות טובה מול כל קבוצה בליגה. הם התחזקו, אבל גם אנחנו. חלון ההעברות מאחורינו והתחזקנו במקומות שהיינו צריכים כדי שאבחר את הסגל הטוב ביותר. אני שמח שיש לי כאב ראש חיובי".

כיצד הוא מתכנן לשחק ביום ראשון: "יש לנו סגל רחב וזה עוד מוקדם לקבוע הרכב, אקבל החלטה סמוך למשחק. מקום שני? יש ציפיות וזה בסדר. אני שמח שיש ציפיות ואין לי פחד במה. הכדורגל שלנו טוב וחשוב מכך התקדמנו בטבלה. אנחנו קבוצה שמחה וזה חשוב".


חלון ההעברות שנסגר:
"מדוע צורף איטורה? רציתי לאזן את הסגל ואני מרוצה מהמצב הקיים. אני מאמין בצוות הקיים והמטרה היא להגיע כמה שיותר גבוה".


פריי. נמצא בתמונת ההרכב (מאור אלקסלסי)

לאחר מכן דיבר איטורה לראשונה: "הגעתי למועדון עם אנשים מצוינים שעוזרים לי להתאקלם. מכבי חיפה זה מועדון גדול, התרשמתי מהאצטדיון. כושר אישי? אין לי בעיה לשחק, אני בכושר טוב, אבל אני רק חמישה ימים פה ואכבד את החלטת המאמן אם להלביש אותי או שלא. לגבי עונה הבאה? אם אני אשחק טוב אז בטוח שארצה להישאר, ואם לא אז כנראה שאיאלץ לעזוב. אני רואה שחיפה זאת קבוצה גדולה בישראל ואני חושב שיש לי הזדמנות להיות פה כמה שנים. בכדורגל ישראלי יש קצב גבוה ומשחק מהיר ואני מרוצה מזה. אני גם רגיל לתחרות בהרכב, זה דבר בריא שייעשה אותנו טובים יותר. ציפיות ממכבי חיפה? המטרה להגיע כמה שיותר גבוה והמטרה לנצח כמה שיותר משחקים".

במכבי חיפה מקווים כי חלוץ הרכש ירדן שועה, שלא שיחק מול הפועל תל אביב בגלל פציעה, יהיה כשיר למשחק הקרוב, אך הוא בכל מקרה אינו צפוי לפתוח בהרכב. מעבר לכך בלבול ייהנה מסגל כמעט מלא, למעט שון ויסמן שנפצע בברכו ויעבור בדיקת MRI בימי םהקרובים וכן עאיד חבשי שייעדר בגלל צהובים ואותו צפוי להחליף רמי גרשון.

המאמן יקבל החלטה לגבי הקשר הטורקי החדש קרים פריי שנמצא בתמונת ההרכב, אולם מי שאינו צפוי להיות כלל בסגל הוא הקשר הצ'יליאני מנואל איטורה שעדיין לא בכושר משחק ובחיפה מתכננים מספר משחקי אימון בתקופה הקרובה כדי שייכנס לכושר במהרה. "יש לנו סבלנות ואיטורה גם יהיה שחקן משמעותי העונה", אמרו במועדון בהמשך לדברים במסיבת העיתונאים.

בחיפה לא הופתעו מהעובדה שהבלם אליסון דוס סנטוס והקשר רועי קהת נשארו בקבוצה וציינו כי למרות שקיבלו אישור לחפש קבוצות, הם ימשיכו כרגיל בקבוצה לפחות עד תום העונה. "מי שמכיר את בלבול יודע שהוא מקצוען ומי שטוב ישחק. דוס סנטוס וקהת יצטרכו להוכיח את עצמם באימונים", הבהירו בכרמל.


במכבי חיפה מצפים לראותו על הדשא. שועה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי