קלינגר: "היו פה שחקנים שלא יכולים לשרת את בית"ר ירושלים"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | בית"ר ירושלים, רשמי

במסיבת עיתונאים לקראת מכבי חיפה, המאמן התייחס לשחקני הרכש שהוצגו: "לא חושש מקינדה ויודע שהוא לא בעייתי. עומס? היו כאן 33 שחקנים, אבל הסגל היה צריך לעבור שדרוג". תומר כרמל מונה למנהל מחלקת הנוער

(גודל טקסט)
יומיים אחרי שחלון ההעברות הסתיים, בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים חגיגית. המאמן ניר קלינגר הקשר מאור בוזגלו התייצבו מול המיקרופונים כדי לדבר לקראת המשחק ביום ראשון נגד מכבי חיפה, אבל הקבוצה ניצלה את ההזדמנות גם כדי להציג את שחקני הרכש גדי קינדה, אנתוני אנאן ומיהאי וודוץ, שהצטרפו ליוסי בניון ולפרדי פלומיין שהגיעו מוקדם יותר. אנאן הגנאי קיבל את המספר 5, קינדה ילבש את חולצה 19 ו-וודוץ' עם המספר 99.


בפתיחת מסיבת העיתונאים אמר קלינגר על שחקני הרכש: "אמרתי לפני שבועיים שבית"ר טרם השלימה את השינויים בסגל ואני חושב שעשינו צעדים טובים ונכונים, לעתיד ולהווה. אלה שלושה שחקנים טובים ומוכשרים ונכון שגדי לא יוכל לשחק ביום ראשון ואנאן עדיין לא בכושר, אבל אני בטוח שלעתיד זה ייתן לנו מגוון אפשרויות בהרכבים ובסגל לקראת כל משחק. זה נכון שגדי סומן כבר כשהגעתי לפה, כי חיפשתי שחקן בסגנון הזה, ובהתחלה זה לא הלך ובסוף מושיקו וג'קי הסתדרו. אימנתי אותו שנתיים ולא הייתה לי איתו בעיית משמעת אחת, אני לא חושש ויודע שהוא לא שחקן בעייתי ושקל להדביק סטיגמות לאנשים".


העומס הגדול בסגל לאור צירוף השחקנים:
"כל אחד יכול לעשות את הפרשנויות שלו, חלקן מתוזמנות ומכוונות וחלקן פחות. זה אומר, מבחינתי, שכשהגעתי לבית"ר בנובמבר היו 33 שחקנים והיום יש 26 כולל שלושה שוערים – זה סגל הגיוני, נכון, מגוון הרבה יותר ונותן מענה לדרישות עם חשיבה קדימה. עומס היה גם לפני, אבל הוא היה פיקטיבי כי היו שחקנים שלא יכולים לשרת מועדון כמו בית"ר. חשבתי ביחד עם משה חוגג ואלי אוחנה שהסגל צריך לעבור שדרוג בכמה עמדות וזה מה שעשינו".


לקראת מכבי חיפה: "אנחנו מנסים בשבועות האחרונים להוריד את מפלס הדרמה. המון אנשים מתעניינים במועדון ומייצרים דרמות חדשות לבקרים, השחקנים אמרו את דברם, הם ווינרים ויודעים להתמודד עם תחרות. ככה גם אני הייתי כשחקן. אנחנו במומנטום וכל העבודה נעשית כדי להמשיך לצעד השלישי בתוכנית שלנו. עשינו שני צעדים טובים ורוצים להמשיך בדרך שלנו ולעשות עוד תוצאה טובה שתקדם אותנו לעבר יעד שהיה נראה בלתי אפשרי. אנחנו יודעים את המתמטיקה ודרשת הקושי עולה כל הזמן, אבל מאמינים בעצמנו. כל מה שעשינו מאז שהגעתי הוא נכון, אבל לא מצוין. אם לא נשלים את המשימה אני לא אגיד שנשארנו בליגה, זה לא הסגנון וזו לא המטרה. למרות פער עצום וקשיים, אהיה מאוכזב אם חלילה לא נהיה בפלייאוף העליון".



מאור בוזגלו. פוגש את האקסית (דני מרון)


מאור בוזגלו הוסיף על מפגש נוסף מול האקסית: "אני מתרגש לקראת משחק שהוא מאוד חשוב עבורנו. אין ספק שמכבי חיפה דאגה בתקופת השיקום שלי וזה ראוי להערכה ולא מובן מאליו. הודיתי להם על כך כמה פעמים וכעת אני בבית"ר ירושלים וכיף לי, אני נהנה מכל רגע למרות תקופה לא קלה שעברנו. אנחנו במומנטום טוב ורוצים ליצור מומנטום חיובי שייתן לנו אנרגיה ויאפשר לקהל לסחוף אותנו".


התחרות על ההרכב: "שמח שהשכחתי את התקופה הקשה שעברתי וחזרתי לדשא בצורה מרשימה מבחינתי. זה לא מספק אותי ואני תמיד רוצה להיות יותר טוב ודומיננטי, כמו כל הקבוצה. תחרות מוציאה מאיתנו הרבה יותר".


בית"ר ירושלים ניצחה את שני משחקי הליגה האחרונים וטיפסה למקום התשיעי, רחוקה חמש נקודות מהפלייאוף העליון וניצחון על הירוקים יהיה קריטי במאבק על כניסה לשש הראשונות. הירוקים מצדם גברו 2:3 על הפועל תל אביב השבוע, עצרו רצף של שני מחזורים ללא ניצחון וטיפסו למקום השני. 



מאוחר יותר היום, בית"ר ירושלים הודיעה כי היא מינתה את תומר כרמל למנהל מחלקת הנוער של הקבוצה. כרמל בן ה-42 שימש לפני כן כמנכ"ל של עירוני מודיעין: " בית"ר ירושלים מועדון מוביל וגדול בכדורגל הישראלי. מצפה לנו עבודה רבה וביחד נפעל להצעדת המועדון קדימה", אמר לאחר מינויו.






"מצפה לנו עבודה רבה וביחד נפעל להצעדת המועדון קדימה". תומר כרמל (בית"ר ירושלים, רשמי) 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי