משומר הודה: "לא רציתי לפרוש, אבל לא הגיעו הצעות ראויות"

אייל משומר
אייל משומר | צילום: ערן לוף

מגן נבחרת ישראל לשעבר שתלה את הנעליים, דיבר בתוכנית הספורט של רדיו 103FM והתייחס על התוכניות לעתיד, חוסר ההצלחה של מכבי חיפה, השחקן הטוב ביותר ששיחק נגדו ואיך התמודד עם הביקורת של האוהדים

(גודל טקסט)

אייל משומר שלא מצא קבוצה העונה, הודיע על פרישה מיד עם תום חלון העברות של חודש ינואר. הערב (חמישי) דיבר שחקן העבר בן ה-35 בתוכנית הספורט של רדיו 103FM וסיפר מדוע החליט לתלות את הנעליים, היום שאחרי הפרישה, חוסר ההצלחה של קבוצתו לשעבר מכבי חיפה ועוד.

האם קבוצות לא פנו אלייך: "לא רציתי לפרוש, אבל לא הגיעו הצעות מיוחדות והחלטתי שזהו מספיק, אני כבר שנתיים נלחם ומחפש קבוצה. לא הייתה בעיה כספית, אני רציתי לשחק כדורגל וזה מה שהיה חשוב לי".

על היום שאחרי הפרשיה: "אני קרוב לשמונה חודשים בבית ומן הסתם ידעתי שאני הולך לפרוש. על כיוון עדיין לא חשבתי, יש לי כמה אופציות, עשיתי קורס מאמנים, בנוסף עשיתי כמה קורסי העשרה ונראה מה אבחר".

מי השחקן הטוב ביותר ששיחקת נגדו: "השחקן הכי קשה ששיחקתי נגדו הוא רונאלדו, שיחקתי בתיקו 1:1 נגד פורטוגל, את תשאלו אותו הוא גם יזכור אותי (צוחק). בנוסף הייתי נגד איירן רובן ודידייה דרוגבה".


"אני כבר שנתיים נלחם ומחפש קבוצה". אייל משומר בעונת הירידה של הפועל אשקלון (לירון מולדובן)

לעומת מכבי חיפה בהפועל כפ"ס לא בירכו אותך בעת הפרישה: "היו כל כך הרבה שינויים אז כנראה שכבר לא זוכרים אותי כל כך".

איך התמודדת עם ביקורת של האוהדים: "בדרך כלל צחקתי על זה, בהתחלה היה לי לא נעים אבל לקחתי את זה בצורה הכי חיובית שיש. מבחינתי כל עוד מדברים עלי זה סימן טוב".

על חוסר ההצלחה של מכבי חיפה: "אני הרבה זמן לא בקבוצה אבל הייתה בחירת זרים לא טובה, לעומת שנים עברו. לפעמים אני אומר שעדיף שלושה זרים טובים מאשר שישה. בנוסף מגיעים שחקנים מאוד מוכשרים שלא מצליחים להתמודד עם הלחץ".

לסיום מדוע אף אחד לא רוצה להיות מגן: "את האמת שגם אני התחלתי בתור שחקן התקפה, מכורח הנסיבות הפכתי להיות מגן ויכול להיות שדווקא המעבר הזה עזר לי בקריירה. מגן זה תפקיד שצריך לתת לו קצת יותר דגש, אם שחקן רוצה להיות טוב בהגנה הוא צריך לעבוד קשה ובאופן עצמאי".


אייל משומר נגד איוויצה אוליץ' ובאיירן מינכן בשלב הבתים של ליגת האלופות (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי