הירש ייכלל בסגל הפועל ת"א לב"ש, דגני יפתח כבלם

שחר הירש
שחר הירש | דני מרון

האדומים מתכוננים למשחק נגד האלופה בתקווה לצבור שלוש נקודות חשובות במאבקי התחתית. " באר שבע היא עדיין האלופה ומשחק נגדה מאתגר כל שחקן", אמרו בקבוצה. לבקוביץ' ורפואה יישבו את המחלוקת

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תארח מחר (שבת, 20:25, שידור ישיר בספורט4) באצטדיון המושבה את הפועל באר שבע, כשנותרו חמישה משחקים לסיום העונה הסדירה ולכניסה לתוך הפליאוף התחתון. האדומים מדורגים במקום ה-12 עם 21 נקודות, במרחק של חמש נקודות מבני סכנין ושש נקודות מנועלת הטבלה מ.ס. אשדוד, אותן תפגוש למשחק בודד בפלייאוף.

המאמן קובי רפואה ושחקניו הותירו מאחור את אירועי משחק ההפסד האחרון למכבי חיפה 2:3 והמשימה היא לצבור נקודות נגד האלופה. בהפועל תל אביב הבהירו כי מעברה של אלונה ברקת לפוליטיקה אינו עניינם והם לא עוסקים כלל בנושא.

שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "הפועל באר שבע עסוקה במשימות שלה להגיע לפלייאוף העליון והפועל תל אביב נמצאת במאבקי התחתית, כך ששתי הקבוצות צריכות את הנקודות. באר שבע היא עדיין האלופה ומשחק נגדה הוא מאתגר כל שחקן בהפועל תל אביב. אנחנו זקוקים לגב ולרוח של האוהדים ביציעים ".

המאמן קובי רפואה והשוער רובי לבקוביץ' יישבו את המחלוקת ביניהם, זאת לאחר שרפואה זעם על השוער באצטדיון סמי עופר, בשל טעות קשה שהובילה לשער השלישי של מכבי חיפה מרגלי מוחמד עוואד. יצוין כי לבקוביץ' תפס את מקומו בין הקורות על חשבון אריק ינקו מאז המחזור השני נגד הפועל חיפה.

מי שייעדר מהמשחק בשל צבירת כרטיסים צהובים הוא הקשר ההתקפי רמזי ספורי, שאת מקומו אמור לתפוס שי אליאס לצד עמנואל בואטנג וקלאודמיר פריירה. בסגל הרחב יהיו מחר חלוץ הרכש שחר הירש והקשר המצטיין ניר לקס, שהתאושש מפציעה בשריר הירך ומתוכנן להשתלב בסגל ועל המגרש.


לבקוביץ' והטעות. יישב את המחלוקת עם רפואה (מאור אלקסלסי)

כהפקת לקחים מהמשחק נגד מכבי חיפה, יועבר הקפטן אוראל דגני לעמדת הבלם לצידו של אדי גוטליב כשצמד המגנים מחר יהיו עידן כהן ומרווין פירסמן, שלא פתחו בהרכב נגד מכבי חיפה.

באימונים עבדו השחקנים הרבה על ניצול מצבים ושיפור היכולת של אחמד עאבד ונריוס ואלסקיס, שבקבוצה ממתינים לשערים שלהם. תשומת לב מקצועית עיקרית תהיה על שחקני הקו הקדמי של האורחים, בן שהר ומאור מליקסון.

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', עידן כהן, אוראל דגני, אדי גוטליב, מרווין פירסמן, קלאודמיר פריירה, עמנואל בואטנג, שי אליאס (קאיו),ג'וזף גאנדה, נריוס ואלסקיס, אחמד עאבד.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי