האולטרס זימנו את שחקני ב"ש לשיחה: "תילחמו על החיים"

אוהדי באר שבע
אוהדי באר שבע | דני מרון

ארגון ה-UltraSouth העביר הבוקר מסר מרגיע לאוהדים, לאחר שנציגי השחקנים זומנו לשיחת מוטיבציה. "הקהל של הפועל באר שבע זה כוח", נכתב". לויטה עשוי לשמור על המקום בשער. טאפוקו, טאהא ובן ביטו יחזרו

(גודל טקסט)

"אנחנו מקצוענים", אמרו הבוקר בהפועל באר שבע "בלי קשר למה שקורה מסביב נלך למושבה במטרה לנצח את הפועל תל אביב". כשנותרו חמישה מחזורים לסיום הליגה הרגילה, ורק נקודה מפרידה בין האלופה לבין המקום השישי, הכל עדיין תלוי ברגליים הדרומיות. התברגות בין שש הראשונות והשגת כרטיס לאירופה יאפשרו לסיים את העונה המסויטת הזאת עם טעם טוב.

הקבוצה של ברק בכר תיאלץ להסתדר מחר בלי מאור מליקסון הפצוע, אבל תקבל בחזרה שלושה שחקנים משמעותיים שנעדרו במחזור הקודם: קווין טאפוקו, לואי טאהא ובן ביטון. בכר יחליט סמוך לשריקה מי יפתח בין הקורות, כאשר הנטייה היא להפקיד את הכפפות בידיו של אוהד לויטה, זו השבת השניה ברציפות. נייג'ל האסלביינק יחזור לתמונת ההרכב.

ובתוך כך ארגון ה-UltraSouth העביר הבוקר מסר מרגיע לאוהדי הקבוצה. ראשי הארגון שוחחו עם גורמים בכירים בהנהלת המועדון כדי להזים כל מיני שמועות, וזימנו את נציגי השחקנים ל"שיחת מוטיבציה". "הקהל של הפועל באר שבע זה כוח", נכתב בהודעת הארגון, שפנה לשחקנים ולכל מי שטובת הקבוצה ניצבת בראש מעייניו במילים: "בשביל הסמל, בשביל האוהדים תילחמו על החיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי