בסכנין סבורים: "הזרים החדשים צריכים להביא את השינוי"

שחקני בני סכנין מאוכזבים
שחקני בני סכנין מאוכזבים | מאור אלקסלסי

המאמן החדש מתכוון לתת הזדמנות לסטטסנקו, ללה וסטיבלייביץ' בהרכב הראשון נגד מכבי תל אביב בשני (20:15, ספורט1). קנדיל יחזור לעמוד בין הקורות, אזולאי יסופסל. מוגרבי ימשיך את הטיפולים באיטליה

(גודל טקסט)

חשש גדול בבני סכנין לקראת המשחק מחר (שני 20:15, שידור ישיר בספורט1) נגד מכבי תל אביב. בזמן שכל קבוצות התחתית ניצחו אתמול, מבינים בקבוצה מהמגזר כי היא חייבת להוציא נקודות במשחק גם אם מדובר בקבוצה הטובה בליגה.

המאמן גיורגי דרסיליה מתכוון לבצע מספר שינויים בהרכב לעומת ההרכב שפתח במשחק גביע המדינה, כאשר המטרה כי שלושת הזרים שהצטרפו לקבוצה בשבוע שעבר יפתחו במשחק. "אין לנו יותר מדי זמן להיכנס לעניינים והזרים החדשים צריכים להביא את השינוי. לא הצלחנו להביא אף ישראלי בכיר ולכן אם נשרוד זה דרך הזרים", אמרו במועדון. מעבר לכך, גם השוער מחמוד קנדיל יחזור לשער הקבוצה. הקשר חאלד חלאיילה ייעדר בגלל צהובים וגם החלוץ מוחמד גאדיר שנפצע בגביע ייעדר מהמשחק. היום יעבור גאדיר בדיקה מקיפה שתבחן את חומרת פציעתו כאשר הוא סובל מכאבים בברכו. גם פיראס מוגרבי שנפצע וסיים את העונה ממשיך בתהליך השיקום וייצא לטיפולים מיוחדים באיטליה.

המגן עלי עותמאן צפוי לחזור לסגל אך עדיין לא יכול לשחק משחק שלם ולכן יפתח על הספסל. גם הקשר ישראל זגורי יחזור לסגל ויחכה להזדמנות שלו מהספסל. ההתלבטות של דרסיליה היא בחלק ההתקפי בין מוחמד כליבאת לבין אייהב שאמי. החלוץ שלומי אזולאי אכזב לאחרונה את הצוות המקצועי ולא יפתח ב-11.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, מרון גנטוס, אלבין פאנישי, סארי פלאח, עמנואל אמבולה, אולכסנדר סטטסנקו, מהראן ראדי, אייהב גנאיים, איברהים ללה, אלכסנדר סטניבלייביץ ומוחמד כליבאת (אייהב שאמי).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי