רפואה לשחקנים: "נגד רעננה יהיה יותר קשה מאשר נגד ב"ש"

קובי רפואה
קובי רפואה | מאור אלקסלסי

אחרי הניצחון על האלופה, מאמן הפועל תל אביב ערך אסיפה לשחקנים בה התייחס למשחק בשבת נגד היריבה לתחתית: "המשכיות זה שם המשחק. רעננה קבוצה קשה מאוד וחובה להתעלות נגדה". ניר לקס זכה למחמאות

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון על הפועל באר שבע, הפועל תל אביב רוצה המשכיות כבר בשבת במשחק המוקדם (16:00) באצטדיון רמת גן נגד הפועל רעננה. לסגל יחזור הקשר רמזי ספורי שסיים עונש הרחקה בעקבות כרטיסים צהובים כשעד למשחק בשבת יעבוד הצוות המקצועי על ניצול מצבים ושיפור היכולת של אחמד עאבד ונריוס ואלסקיס, כשהכוונה לתת לחלוץ הרכש שחר הירש דקות משחק ארוכות יותר.

באסיפת השחקנים, אמר המאמן קובי רפואה: "אנחנו מתקדמים הלאה ולוקחים הרבה דברים מהניצחון על הפועל באר שבע. המשכיות זה שם המשחק כי נגד הפועל רעננה מצפה לנו משחק יותר קשה מזה שהיה נגד ההפועל באר שבע. רעננה קבוצה קשה מאוד וחובה להתעלות נגדה". בנוסף ציין המאמן את היכולת הקבוצתית ודיבר על רוח ההתלהבות והרצון לנצח מול האוהדים.

עידן כהן ימשיך כמגן ימני ומרווין פירסמן בשמאל, כשאדי גוטליב ואוראל דגני יהיו צמד הבלמים. לשבחים רבים זכה הקשר ניר לקס, ששב להרכב לאחר היעדרות של חודש בעקבות פציעה בשריר הירך. כשלושת אלפים אוהדים אמורים להגיע לרמת גן לעודד את האדומים.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי