נמני: "יוסי בניון יכבד את ההסכם ויפרוש בסוף העונה"

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

סוכן השחקנים ושחקן העבר אבי נמני, דיבר בתכנית הספורט של 103FM על יוסי בניון, משה חוגג ומצב הכדורגל הישראלי. "פלייאוף תחתון עם בית"ר, באר שבע והפועל תל אביב יהיה אסון לכדורגל"

(גודל טקסט)

יממה לאחר התיקו 1:1 בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים בטדי, סוכן השחקנים ושחקן העבר האגדי, אבי נמני התראיין בתכנית הספורט של 103FM  על המצב של הכדורגל הישראלי "פלייאוף תחתון עם בית"ר והפועל תל אביב יהיה אסון", המעמד של ניר קלינגר "אני רואה דברים בכדורגל שלא חלמתי שאראה קורים" על יוסי בניון "הוא נהנה ומבין בדיוק מה הוא הולך לעשות", וגם על משה חוגג "אותי יפתיע מאוד אם הוא יעזוב".

בית"ר צריכה להיות מאוכזבת מהתיקו נגד מכבי חיפה ב-10 שחקנים?
 "בסוף זה מבחן תוצאה, גם אם הם רוצים וגם אם הם לא רוצים. בכל דבר, בלי קשר לבית"ר. אם בית"ר לא תהיה בפלייאוף העליון זה לא טוב. זה לא טוב לכדורגל הישראלי. אני לא רוצה שנגיע למצב שבית"ר ירושלים והפועל תל אביב יהיו בפלייאוף התחתון. זה פשוט יהיה אסון לכדורגל הישראלי. אני מאוד מקווה שזה לא יקרה". 

אתה רואה את אחת מהם מגיעה לפלייאוף העליון?
"אני לא אומר שזה יקרה, אבל אני לא רוצה סיבה שזה לא יקרה. אנחנו רואים את הפערים בקבוצות בליגה השנה. תדמיינו מצב שהפועל באר שבע, בית"ר והפועל תל אביב בפלייאוף התחתון. זה אסון לכדורגל"

הפועל תל אביב רצתה לשרוד בליגה, איך אפשר לדבר על פלייאוף העליון?
" גם הפועל חדרה עלתה ליגה והיא בפלייאוף העליון. בני יהודה עם התקציב הכי נמוך בליגה במקום ה-2. אז למה שקבוצות כמו בית"ר ובאר שבע לא יהיו שם? הכדורגל הישראלי בסוף נשען על מכבי חיפה, מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים והפועל תל אביב. הם חייבות להיות למעלה" 


אבי נמני: "פלייאוף בלי בית"ר ירושלים והפועל תל אביב יהיה אסון" (צילום: אודי צטיאט)

האם לדעתך בית"ר יכולה לנצח את באר שבע?
"איזה סיבה יש לבית"ר ירושלים לבוא בחשש לבאר שבע? הם במומנטום מאוד שלילי, לכן המאבק פתוח". 

אתה חושב שניר קלינגר יפוטר אם בית"ר לא תגיע לפלייאוף העליון?
"לא שמעתי על כזה דבר, אבל משנה לשנה אני רואה דברים בכדורגל שלא חלמתי שאני אראה קורים. אני כבר לא מופתע משום דבר, לא לטובה ולא לרעה. אני אומר את זה בשיא הכנות".

איך תסביר את זה שיוסי בניון השחקן הכי טוב בבית"ר במשחקים האחרונים?
"אני לא חושב שהיכולת של יוסי צריכה להיות לחובתם של שחקני בית"ר, אלא לזכותו של יוסי".

הוא מתכנן להמשיך לשחק?
"יוסי בניון פורש בסוף העונה, הוא יכבד את ההסכמים שיש איתו והוא יפרוש כמו שצריך. הוא נהנה ומבין בדיוק מה הוא הולך לעשות. אנחנו לא מתעסקים בזה בכלל".

"יוסי בניון יפרוש בסוף העונה" (צילום: עדי אבישי)

מה זה אומר על בית"ר ירושלים שיוסי בניון השחקן הכי טוב?
"אני חושב שלבית"ר יש סגל טוב שצריך להיות בצמרת של הכדורגל הישראלי, בטח במצב של הליגה. תחשוב שכל העונה של בית"ר התחילה בשלב מאוד מאוחר, כל מה שהם עברו לא עשה להם טוב. הם לקחו את כל מה שבא ליד, חילופי מאמנים, דברים לא התחברו, הכל הלך נגדם. עד שהצליחו להעמיד את הספינה הזאת במקום הנכון זה כבר היה מאוחר, לכן בית"ר נמצאת במצב שהיא נמצאת, ולי זה כואב מאוד כי אני חושב שבית"ר חייבת להיות בצמרת ורוצה מאוד שהיא תהיה בפלייאוף העליון".

אתה חושב שהלחץ בבית"ר ירושלים גדול מדי?
"כשמגיעים שחקנים יש רמת ציפיות מסוימת, וצריך לדעת לעמוד בזה. מבית"ר ירושלים יש ציפיות כמו שיש בכל המועדונים הגדולים".

אתה חושב שמשה חוגג ימשיך בבית"ר ירושלים?
"למה שחוגג לא ימשיך בבית"ר? אני מאמין שהוא ימשיך ורוצה שהוא ימשיך. הוא איש טוב לכדורגל ועושה טוב במחלקת הנוער, הוא משקיע במתחם ומנסה להביא את השחקנים הכי טובים שאפשר ויש לו לדעתי חזון לעתיד. אותי זה יפתיע מאוד אם הוא יעזוב".


"יפתיע אותי אם חוגג לא יישאר בבית"ר" (צילום: דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי