ולדימיר איביץ': "לפעמים משהו לא הולך כמו שהיינו רוצים"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי תל אביב לאחר ה-0:0 נגד בני סכנין: "אני מצפה למשחקים כאלה נגד קבוצה שנלחמת על חייה". אצילי: "לשחק ללא קהל זה לא תירוץ. אפשר לפרגן לקנדיל". דרסיליה: "הגיע לנו לנצח אבל נסתפק בנקודה"

(גודל טקסט)

בפעם השנייה ברצף, מכבי תל אביב סיימה בתיקו הערב (שני) עם 0:0 חלש נגד בני סכנין. עבור המאמן ולדימיר איביץ' אמנם לא מדובר בסכנה עבור משרתו או עבור המקום בפסגת הליגה, אבל זאת בהחלט לא התוצאה שהוא רצה.

"במחצית הראשונה היו לנו הרבה הזדמנויות ליצור משהו יותר טוב, היו לנו מצבים שהחמצנו", אמר איביץ', "במחצית השנייה הזמן עבר והם שמרו יותר ויותר על הכדור, ניסינו למצוא מצבים אבל זה היה יום טוב לשוער שלהם. זה הכדורגל, אני מצפה למשחקים כאלה כשאנחנו משחקים נגד קבוצה שמנסה לשרוד בליגה. המצב הזה לא טוב עבור אף קבוצה אבל אנחנו צריכים ללמוד את הלקחים ולהפיק מסקנות".

העובדה שזהו המשחק השני ברציפות ללא ניצחון: "לפעמים משהו לא עובד, משהו לא הולך איך שאנחנו רוצים. צריך להבין מה לא עובד, לנסות לתקן את זה למשחקים הבאים".

איביץ'
איביץ' "צריכים להפיק לקחים" (מאור אלקסלסי)

האם העובדה שהמשחק היה ללא קהל הפריעה: "קשה לשחק בלי קהל לשתי הקבוצות, זה לא טוב לכדורגל".

מי שהצטיין במדי הצהובים, גם אם לא כבש, היה עומר אצילי שאמר: "איימנו על השער הרבה, היה לנו משחק קשה. לא קל להגיע למשחק שני ברצף נגד אותה קבוצה. זה היה יום טוב של קנדיל, אפשר לפרגן לו. הראש כבר במשחק הבא בשבוע. במשחק הבא זה ייכנס.

"זה היה מוזר לשחק ללא קהל", הוסיף אצילי, "אבל זה לא תירוץ. באנו לפה במטרה לנצח ונעשה מה שצריך בשביל להגיע מוכנים יותר למשחק הבא".

אצילי.
אצילי. "איימנו הרבה על השער" (מאור אלקסלסי)

גם אצילי התייחס לעובדה שזה התיקו השני ברציפות של המוליכה: "אני לא חושב שזאת בעיה. היה לנו משחק השבוע שנראינו בו טוב. אנחנו מסתכלים הלאה ורוצים להמשיך לנצח כמה שיותר".

בצד השני, מאמן בני סכנין גיורגי דרסיליה אמר: "אחרי היום אנחנו שמחים מהנקודה, עבדנו קשה והגענו למצבים. הגיע לנו לנצח אבל נסתפק בנקודה. אנחנו נעשה את המקסימום בשביל להישאר בליגה. אם הייתי חוזר אחורה הייתי מנצח את המשחק הזה ולוקח שלוש נקודות".

הרכש המאסיבי: "הבאנו שחקנים זרים, בדיוק בעמדות שהיינו צריכים. שמח שהם הביאו את התוצאה שציפינו מהם".

דרסיליה.
דרסיליה. "הבאנו זרים בדיוק בעמדות שרצינו" (מאור אלקסלסי)

על השוער מחמוד קנדיל שהצטיין: "קנדיל היה מצוין. נתנו לו לנוח כמה שבועות ובגביע, והוא חזר בכושר מצוין והוכיח שהוא שוער טוב ושמגיע לו המקום בהרכב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי