החיים אחרי אלונה: אסי רחמים נפגש עם מאמני מחלקת הנוער

אסי רחמים
אסי רחמים | אודי ציטיאט

מחזיק זכויות הניהול של הפועל באר שבע עדכן את אנשי הצוות המקצועי במועדון בהתפתחויות מאז ההודעה של ברקת על כניסתה לפוליטיקה. ראש העיר דנילוביץ' עשוי להגדיל את מעורבותו בסביבות הקבוצה

(גודל טקסט)

פחות משבוע לאחר שזכויות הניהול של הפועל באר שבע הופקדו בידיו, אסי רחמים מתחיל להסתגל למעמדו החדש. רחמים נפגש השבוע עם מאמני מחלקת הנוער ועדכן אותם בהתפתחויות ובהשלכות הודעתה של נשיאת המועדון אלונה ברקת על כניסתה לפוליטיקה כמדורגת מספר 3 ברשימת הימין החדש.

הנחת העבודה במתחם ה"בית האדום" היא שעד ה-9 באפריל, מועד הבחירות לכנסת ה-21, לא יהיו שינויים דרמטיים בסדר היום של הקבוצה. ומעבר לכך, גורמים במועדון ציינו כי שיתוף הפעולה עם אתלטיקו מדריד סביב פרויקט האקדמיה לכדורגל יימשך בהתאם לסיכום ארוך הטווח שנחתם בין הצדדים. הפרויקט מבטא את רצונם של איש העסקים עידן עופר, שמחזיק בחלק ממניותיו של מועדון הפאר הספרדי, ראש העיר רוביק דנילוביץ ומשפחת ברקת, לקדם את גילוי הכשרונות המקומיים בבירת הנגב. שחקני הבית הם נושא כאוב: רק בוגר אחד של מחלקת הנוער (תומר יוספי) השתלב בעת האחרונה במשחקיה של הקבוצה הבוגרת, כאשר הבוגר הבולט ביותר של המחלקה הצעירה, דן ביטון, נמכר לפני יותר משנה למועדון ספורט אשדוד.

אסי הוא מבוגריה הוותיקים של חממת וסרמיל, ואלונה זיהתה מזמן את כישורי הניהול שלו. בשנת 2010, בסיומה של קדנציה קצרה של רחמים כמאמן שוערים, היא מינתה אותו למנכ"ל ומאז הוא נחשב כיד ימינה ואחד מאנשי סודה.

אסי רחמים. האוהדים רואים בו אחד משלהם (אודי ציטיאט)
אסי רחמים. האוהדים רואים בו אחד משלהם (אודי ציטיאט)

רחמים זוכה לאהדה רחבה ברחוב הספורטיבי. האוהדים עודדו אותו בהתלהבות כששימש כשוער הקבוצה, ועם מינוייו למנכ"ל התייחסו אליו כ"אחד משלהם". אסי הוא סוג של קונצנזוס בטרנר. השחקנים מתייעצים איתו, חלק מהם משתפים אותו בסודות מחדר ההלבשה. האוהדים האדומים סומכים עליו שבתור בעל זכויות הניהול לא יאפשר לכרסם באופן חריג בתקציבה של הקבוצה לקראת העונה הבאה, וידאג כמיטב יכולתו לאינטרסים המקצועיים והניהוליים שלה.

רחמים גם מקושר לראש העיר רוביק דנילוביץ, שעשוי להגדיל בחודשים הקרובים את נפח פעילותו בגזרת טרנר בהתאם להתפתחויות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי