אנסטיס פותח את הפצעים: "עצוב לי על מה שקרה בבאר שבע"

יאניס אנסטיס
יאניס אנסטיס | דני מרון

השוער דיבר על התקופה הקצרה בבירת הנגב: "החליטו לשחרר אותי בגלל אי ההצלחה בליגת האלופות ונותרתי בלי קבוצה במשך שלושה חודשים". על האתגר החדש בשבדיה: "אני שמח להיות בגטבורג"

(גודל טקסט)

יאניס אנסטיס, אקס הפועל באר שבע ושוער גטבורג כיום, התראיין והתייחס לתקופה הקצרה בבירת הנגב, פרק הזמן הארוך בו נותר ללא קבוצה וההחלטה להגיע לליגה השבדית.

התקופה הקצרה בהפועל באר שבע: "הייתי שם פחות מחודשיים בגלל שלא הצלחנו להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות ואז הם פשוט החליטו לשחרר אותי ועוד שלושה שחקנים".

הדרך בה באר שבע נפרדה ממנו: "זה היה מאוד עצוב עבורי, נותרתי ללא קבוצה במשך שלושה חודשים, אבל זה משהו שהייתי צריך להתמודד איתו כי זה עולם הכדורגל וכך הוא עובד".


אנסטיס במהלך המשחק המפורסם בזאגרב (אודי ציטיאט)

האספקט הכי חזק שלו: "אני חושב שאני הכי טוב באחד על אחד מול שחקן התקפה, אבל גם בפן הזה, כמו כל ספורטאי וכדורגלן אחר, אני רוצה וצריך להשתפר כל הזמן".

המעבר לשבדיה והציפיות לקראת העונה שבפתח: "אני מאוד שמח להיות פה, אבל כמובן שאני אצטרך להתרגל למזג האוויר כי מאוד קר כאן. אני והקבוצה נצטרך לעבוד קשה בכל אימון בשביל להשתפר ולהשאיר על כר הדשא את הכל".

אחרי פחות מחודשיים ושני משחקים רשמיים בלבד במדי הפועל באר שבע, כשהזכור מביניהם הוא התבוסה 5:0 לדינאמו זאגרב, החליטה האלופה להיפרד מאנסטיס, שנותר ללא קבוצה במשך שלושה חודשים עד שהצטרף לפני שלושה חודשים לגטבורג.


יוצא לדרך חדשה. יאניס אנסטיס (גטבורג – האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי