בצ'יראי חשף במונטנגרו: "יש לי הצעות ממועדונים בליגת העל"

פאטוס בצ'יראי
פאטוס בצ'יראי | דני מרון

החלוץ הלוהט של מכבי נתניה התראיין במולדתו והתייחס לעתידו: "נראה מה יהיה בקיץ". הרמה בישראל: "הייתי סקפטי בהתחלה, אבל הכדורגל פה נהדר". המטרות: "פלייאוף עליון וכרטיס לליגה האירופית"

(גודל טקסט)

פאטוס בצ'יראי, מלך שערי מכבי נתניה ואחד השחקנים המדוברים ביותר בליגת העל, התראיין הערב (שלישי) במולדתו מונטנגרו, הסביר מדוע בחר להגיע לישראל והתייחס גם לעתידו.

בצ'יראי פתח את דבריו: "לא עשיתי טעות כשהגעתי לישראל, אבל לא היו לי יותר מידי אפשרויות כי החלון נסגר. אני מרוצה, נכנסתי לקצב, אני כובש שערים ומרגיש מצוין. הולך לי טוב בקבוצה ואני לא מתכוון רק לשערים, אני מקבל אמון מהשחקנים, המאמנים והמועדון כולו. התמיכה הזו חשובה לי מאוד ואני חושב שאני בדרך הנכונה. אנחנו משחקים כמו קבוצה והכל הולך לנו טוב".

עתידו: "בנתניה רוצים שאשאר ואחתום לזמן רב, יש לי חוזה עד הקיץ ואחר כך נראה מה יהיה. יש לי הצעות ממועדונים אחרים בישראל, אבל אני לא ממהר לשום מקום".

המצב בליגת העל: "מכבי תל אביב נמצאת במרחק נגיעה מזכייה באליפות והמטרה של הקבוצה שלי היא להגיע לפלייאוף העליון ואחר כך להשיג את הכרטיס לליגה האירופית. אני חושב שאנחנו יכולים להשיג את מה שאנחנו רוצים למרות שאנחנו מתחרים מול ענקיות כמו הפועל באר שבע, מכבי חיפה ובני יהודה".

הרמה בישראל: "הייתי סקפטי כשעזבתי את בלגיה והגעתי לפה, אבל לא הכרתי את הליגה. הבנתי במהרה שיש כאן כדורגל נהדר. הקבוצות משחקות בשביל להבקיע שערים, התקשורת נהדרת והאצטדיונים מלאים. אני לא מתחרט שהגעתי לישראל, הרמה פה טובה".

על מאמנו סלובודאן דראפיץ': "הוא שיחק בנתניה לפני שלושים שנה והוא מכיר את הכדורגל הישראלי בצורה טובה. מערכת היחסים שלנו מצוינת".


פאטוס בצ'יראי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי