מסתמן: אג'ידה לא יהיה כשיר למכבי חיפה

אוסטין אג'ידה
אוסטין אג'ידה | אודי ציטיאט

השוער הניגרי עבר אתמול בדיקה נוספת, לפיה הוא עדיין סובל מקרע קטן וייעדר עוד כשבוע. חנין עשוי לפתוח במקומו. אבו פאני נפגש עם חבריו הישנים מספר ימים לפני המשחק ביניהם

(גודל טקסט)

שחקני הפועל חדרה זכו היום (רביעי) לחופש ומחר יגבירו את ההכנות לקראת המפגש מול מכבי חיפה ביום ראשון (20:25, שידור ישיר בספורט1). אתמול חגגו השחקנים, אנשי הצוות המקצועי והניהולי במסיבת בר המצווה של בנו של המאמן ניסו אביטן. לאירוע הגיעו גם מספר שחקנים שעלו עם הקבוצה בעונה שעברה מהליגה הלאומית לליגת העל כמו גיא כהן ואוהד קדוסי וגם הקשר שפתח את העונה בקבוצה, מוחמד אבו פאני שיפגוש את חבריו הישנים בעוד מספר ימים.

מבחינה מקצועית, חדרה מגיעה למשחק במצב לא פשוט, כאשר השוער אוסטין אג'ידה עדיין פצוע ולא יוכל לחזור לשער. הניגרי, שנעדר בשבועות האחרונים בשל קרע, אומנם חזר לאימונים מלאים, אבל עבר אתמול בדיקה נוספת ובה התברר כי הוא עדיין סובל מקרע קטן ויצטרך להיעדר עוד כשבוע.

עדיין לא ברור מי יפתח בשער נגד מכבי חיפה, כאשר ישנה גם אופציה כי עומר חנין יקבל הזדמנות נוספת. מי שעוד פצועים הם צמד המגינים מקס גרצ'קין ודיא לבאבידי, שנפצעו במשחק נגד בני יהודה וכשירותם תתברר בסוף השבוע. "מדובר במשחק קשה, אבל אם אנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון, נצטרך לעבור גם את המשחקים האלה", אמרו בחדרה.


אג'ידה. יחמיץ את מכבי חיפה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי