שחקן באשדוד: "רוצים שהפלייאוף התחתון יהיה מרתק ומעשי"

שחקני מ.ס. אשדוד
שחקני מ.ס. אשדוד | צילום: אלוני מור

בקבוצה הדרומית מתכוננים לקרב התחתית נגד בני סכנין: "המשימה היא לסגור את הפער לפני סיום העונה הסדירה". יחזקאל, רייכרט ומרסיאל לא כשירים, ג'ראפי שב לסגל ויפתח על הספסל

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד תארח מחר (שבת) באצטדיון הי"א את בני סכנין במשחק המסתמן כגורלי לשתי הקבוצות, התופסות את המקומות שמתחת לקו האדום. אשדוד מרוחקת שש נקודות מהפועל תל אביב שמעליה ועם הפרש שערים נחות מאוד.

בשיחות שקיים המאמן משה אוחיון עם שחקניו הובהר כי רק ניצחון מחר יאפשר למשימת ההישארות בליגת העל להמשיך להיות ריאלית. אוחיון דרש את אותה התלהבות ויכולת מחר כמו בניצחון 0:1 על הפועל חיפה במחזור האחרון בסמי עופר. שחקן בקבוצה אמר: "לפני שהמשחק נגד סכנין ייפתח, כבר נדע מה התוצאה של הפועל תל אביב נגד הפועל רעננה. המשימה שלנו היא לנצח מחר ולסגור עד סיום העונה הרגילה את פער הנקודות מהיריבות כדי שהפלייאוף התחתון יהיה מעשי ומרתק עד סיום העונה. גם בני סכנין מבינים כי ניצחון מחר הוא שם המשחק ולנו יש את היכולת לנצח מחר".

שגיב יחזקאל, בן רייכרט וז'והאן מרסיאל עדיין פצועים ולא יהיו בסגל. השוער יואב ג'ראפי שהיה חולה כל השבוע שב לאימונים, אבל לא צפוי לפתוח ובין הקורות ימשיך לעמוד רועי משפתי.

שחקני מ.ס. אשדוד.
שחקני מ.ס. אשדוד. "נדע את התוצאה של הפועל תל אביב לפני שנתחיל לשחק" (אלוני מור)

הרכב משוער: רועי משפתי, יובל שפונגין (יצחק אספה), ניר ברדע, עובידה חאטב, גיל כהן, לאונרד אווסו, דן ביטון, רועי גורדנה, בנצי מושל, דין דוד, גל צרויה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי