צפו: 0:3 קליל למכבי תל אביב על קריית שמונה

עטר ואופואדו חוגגים
עטר ואופואדו חוגגים | אריאל שלום

אלירן עטר כבש צמד (7 ו-62) דור מיכה הוסיף (32). הצהובים בהרכב החזק ביותר שעמד לרשות ולדימיר איביץ', לא התקשו מול הצפוניים של תומר קשטן, וגם יכולת בינונית הספיקה לשליטה מוחלטת ולניצחון החלק

(גודל טקסט)
אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות מול הפועל חיפה ובני סכנין, חזרה הערב (שבת) מכבי תל אביב לנצח למרות ששיחקה בהילוך שני ועשתה זאת בקלות עם 0:3 ביתי על עירוני קריית שמונה. הצהובים שמרו על פער 20 הנקודות מהמקום השני ובתוך כך גם חצו את רף 50 השערים בליגה, עוד בטרם הסתיימה העונה הסדירה.


המאמן ולדימיר איביץ', בחר לפתוח הפעם עם ההרכב החזק ביותר שעומד לרשותו  וקיבל תמורה לכך. כבר אחרי שבע דקות כבש אלירן עטר את השער הראשון, דור מיכה הוסיף את השני (32) ועטר כבש את ה-10 שלו העונה והשתווה למאוויס צ'יבוטה בראשות טבלת המבקיעים, אחרי מהלך נהדר בשיתוף פעולה עם מיכה המצוין (62).


צ'יקו אופואדו היה אחד מהמצטיינים של הצהובים. הניגרי שעבר ימים לא נעימים בעקבות הפריצה לחשבון האינסטגרם שלו, ידע לשים זאת בצד והציג יכולת נהדרת כולל מעורבות בשניים מהשערים. מכבי תל אביב שמרה פעם נוספת על שער נקי והיא עשתה זאת בלי שרן ייני החולה שכלל לא היה בסגל.



גלזר, עטר ופרץ חוגגים (אריאל שלום)



ובסיום, תודה לקהל ביציעים (אריאל שלום)


קריית שמונה לא הצליחה להוות יריבה של ממש למארחת והיא כבר סופרת משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. שחקניו של תומר קשטן רחוקים עכשיו רק חמש נקודות מהקו האדום. 


מהלך המשחק
דקה 7, 0:1 למכבי ת"א: אופואדו פרץ משמאל, שלח כדור רוחב לרחבה ועטר שבא מאחור בעט משמונה מטרים מדויק פנימה.



עטר חוגג שער נהדר (אריאל שלום)


דקה 22: אצילי בעט לשער, ברטקוס הדף רע, הכדור הגיע אל מיכה שממצב טוב בעט למשקוף.


דקה 32, 0:2 למכבי ת"א: פיבן מסר לצ'יקו אופואדו שדהר קדימה ושחרר כדור חד ומדויק מ-16 מטרים, בדרכו לשער, פגע הכדור במיכה ונכנס פנימה. 



מיכה מברך את עטר אחרי שערו המוקדם (אריאל שלום)


דקה 35: שוב אופואדו, הפעם הוא קיבל כדור עומק ובעט לפינה הקרובה, ברטקוס הדף. 


דקה 44: אופאדו הפעלתן הוכשל סמוך לרחבה. אצילי בעט טוב את הכדור החופשי, אך החטיא במעט את המסגרת.



אופואדו. משחק טוב מאוד לחלוץ הפעלתן (אריאל שלום)


דקה 48: אלירן עטר בעט כדור מסוכן מ-20 מטרים, ברטקוס הדף לקרן.


דקה 62, 0:3 למכבי ת"א: אלירן עטר קיבל כדור ענק מדור מיכה, חדר לרחבה ומזווית קשה כבש את שערו השני במשחק והשלישי של מכבי ת"א.


דקה 69: יואל אבוחצירה בעט חזק מ-17מטרים, ראיקוביץ' היה במקום והדף.



עטר חוגג צמד אישי נהדר (אריאל שלום)



איביץ'. שומר על ארשת קפואה, כהרגלו (אריאל שלום)


דקה 87: ריקן השאיר כדור טוב לשכטר שבעט מקצה הרחבה אך נהדף לקרן.


דקה 90+3: סבוריט בעט ממצב טוב, הכדור טס מעל השער והחוצה.



חיבוקים לעטר על שער שני אישי ענק (אריאל שלום)


הרכבים
מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה. ז'איר אמאדור, שחר פיבן, אנריק סבוריט, דור פרץ, דן גלזר, דור מיכה (אבי ריקן, 82), עומר אצילי (יונתן כהן, 58). צ'יקו אופואדו (איתי שכטר, 76), אלירן עטר.


קריית שמונה: דזיוגאס ברטקוס, קובי מור, איאד אבו עביד, חורחה מורסיו, עידן נחמיאס, חגי גולדנברג (ידין לוגסי, 42), עדן שמיר, עומר לקאו, איסמעיל ריאן, חאג'י בארי (מוחמד שכר, 67), יואל אבוחצירה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי