התלבטות לגבי אוחיון, שחקן בחדרה: "משחק על הכבוד"

חביב אוחיון
חביב אוחיון | אודי ציטיאט

אביטן מתלבט אם להעניק הזדמנות נוספת בין הקורות לשוער שהושאל ממכבי ת"א, טרם הוחלט גם אם ירין פרץ או אבבה יפתחו בהגנה מול מכבי חיפה (ראשון, 20:25 בספורט1) אחרי הרביעייה מבני יהודה במחזור שעבר

(גודל טקסט)

לאחר התבוסה הקשה מול בני יהודה בשבוע שעבר (4:0), בהפועל חדרה רוצים לתקן את הרושם ולנסות לחזור לרצף הניצחונות גם אם מדובר במשחק חוץ בסמי עופר נגד מכבי חיפה, שטרם הפסידה בליגה מאז מונה מרקו בלבול (יום ראשון, החל מ-20:00 בשידור ישיר בספורט1).

בחדרה יודעים שמדובר בקרב ישיר על הפלייאוף העליון וחוששים שהפסד נוסף עלול להוציא את חדרה מהשישייה הראשונה, כשכרגע לזכותה יתרון של שלוש נקודות על פני הפועל באר שבע השביעית. במהלך השבוע שוחח המאמן ניסו אביטן עם השחקנים וביקש מהם להגיע ממוקדים ולא לעשות טעויות בהגנה. שחקן בקבוצה אמר: "זה לא רק משחק על הפלייאוף, אלא גם על הכבוד שלנו. ספגנו מכה קשה בשבוע שעבר ונצטרך להתגבר על זה גם מבחינה מנטלית".

מבחינה מקצועית חדרה תגיע בהרכב חסר, שוב ללא השוער אוסטין אג'ידה שצפוי לחזור בשבוע הבא, ללא הבלם דויד מתיאוס שעדיין סובל מקרע חלקי בשריר וגם ללא המגן מקסים גרצ'קין. אביטן עדיין מתלבט לגבי עמדת השוער, כאשר במהלך השבוע היה נראה כי אחד מבין עומר חנין או עדי טבנצ'יק יפתחו, אבל ולמרות זאת אתמול עלתה שוב האפשרות לתת הזדמנות לחביב אוחיון שהגיע בסוף ינואר ממכבי תל אביב ומאז ספג מספר שערים באשמתו. ההחלטה תתקבל לאחר האימון המסכם בשיחה בין אביטן למאמן השוערים מאיר טלבי. התבלטות נוספת היא במרכז ההגנה בין ירין פרץ לבין יעקב אבבה. בהתקפה ימשיכו נייתן אודווה, איילון אלמוג ולוסיו.


נותרו התלבטויות לקראת המשחק מול מכבי חיפה. אביטן (דני מרון)

הרכב משוער: עומר חנין (עדי טבנצ'יק), דיא לבאבידי, ירין פרץ (יעקב אבבה), ויסאם רבאח, יהב גורפינקל, מנשה זלקה, ג'ורג' פוציבה, עדן קארצב, נייתן אודווה, איילון אלמוג, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי