"אלירן עטר מקצוען שעובד קשה, הוא שווה את מה שהשיג"

עטר
עטר | אריאל שלום

מאמן מכבי ת"א ולדימיר איביץ' החמיא למלך השערים שצפוי להאריך את חוזהו בשנתיים ודיבר על עתידו של ראיקוביץ'. פיבן על התקרית בין אופואדו לאצילי: "עומר לקח את הסיפור בקלות, זה לא משהו שיקרה שוב"

(גודל טקסט)

היו מי שחשבו שמכבי תל אביב כבר נקלעה למשבר אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה, אבל אמש (שבת) היא שבה למסלול הניצחונות עם 0:3 ביתי ודי קליל על עירוני קריית שמונה, מה שפתח את הדיון מתי הצהובים יבטיחו רשמית את הצלחת.

בסיום המשחק אתמול שרו מאות אוהדי מכבי תל אביב לעברו של אלירן עטר לכבוד יום הולדתו ה-32 שחל היום. אחרי צמד נוסף של החלוץ, שביחד עם צ'יבוטה נמצא בראש טבלת מלך השערים עם 10 כיבושים, הוא גם צפוי בקרוב להאריך את חוזהו לשנתיים נוספות, כפי שפורסם לראשונה בספורט1.

המאמן ולדימיר איביץ' רמז כי חוזהו של מלך השערים יחודש בקרוב: "אלירן עטר הראה את היכולות שלו והוא שווה את מה שהשיג עד כה. הוא עובד קשה והוא מקצוען. עטר הוא אחד השחקנים הכי טובים שלנו".


עטר. חוזהו יוארך בשנתיים בתקופה הקרובה (אריאל שלום)

גם איביץ' עשוי עד תום העונה להאריך את חוזהו לאור העובדה שהוא מחוזר על ידי מספר מועדונים באירופה. ראשי מכבי ת"א מעוניינים לשדרג את חוזהו מ-350 אלף ל-650 אלף יורו וכך למנוע את מעברו לאירופה, על אף שלו חוזה גם לעונה הבאה, אך איביץ' ביקש להמתין עד סיום העונה כדי לדון על המהלך המתוכנן על ידי המועדון.

בעמדת הראיונות המאמן גם התבקש להתייחס להחלטתו לפתוח עם עומר אצילי וצ'יקו אופואדו יחד בהרכב, בימים שלאחר שמכשירו הנייד של הניגרי נפרץ והועלתה על ידו תמונת עירום של עומר אצילי. "אין קשר בין סיפור התמונה להחלטה שאופואדו יהיה בהרכב. הוא לא עשה זאת בכוונה, חשבון הטלפון שלו נפרץ".

שחקן נוסף אליו התייחס איביץ' הוא השוער פרדראג ראיקוביץ' שייכנס לשנתו האחרונה בחוזה: "עוד לא ידוע מה יקרה עם ראיקוביץ' בשנה הבאה. טבעי ששוער נבחרת סרביה והשוער הראשון במכבי תל אביב ימשוך עניין ממועדונים גדולים".


אצילי. גם במהלך נגד ק"ש תמונתו הופצה בחשבון הפרוץ (אריאל שלום)

לאחר המשחק התראיין גם הבלם שחר פיבן, ששיתף פעולה במרכז ההגנה עם ז'איר אמאדור לאור היעדרותו של שרן ייני עקב מחלה. פיבן התייחס גם הוא למערכת היחסים בין אופואדו לאצילי, כשגם במהלך המשחק החשבון הפרוץ של אופואדו המשיך להפיץ את אותה תמונה של חברו לחדר ההלבשה. "צ'יקו ואצילי חברים טובים ולכולנו ברור שהיום אפשר לפרוץ לכל טלפון ושאת עברה פלילית", הבהיר פיבן. "אופואדו היה מצוברח מהסיפור ואילו אצילי לקח את הסיפור בקלות. כולנו במועדון תומכים אחד בשני. אסרו עלינו לצלם תמונות כאלו בחדר ההלבשה וזה לא יקרה בעתיד".

פיבן עשוי לקבל בקרוב הזמנת בכורה לסגל נבחרת ישראל על ידי המאמן אנדי הרצוג לאחר מעקב אחריו שעשו בנוסף להרצוג גם המנהל הטכני וילי רוטנשטיינר ואלון חזן, ועל כך אמר הבלם: חלום הילדות שלי הוא לשחק בנבחרת ישראל ואני רוצה להגשים אותו ולייצג את המדינה. במקביל רוצה להחזיר את תואר האליפות לקריית שלום לאחר שלוש שנים".


במעקב של אנשי הנבחרת. פיבן (אריאל שלום)

במכבי תל אביב עדיין מחכים להופעת הבכורה של אורוש ניקוליץ', הסרבי שנחת בדצמבר ומאז מצא את עצמו בעיקר עם פציעה ברגלו. פיבן הסכים לדבר עליו ואמר: "ניקוליץ' התאמן איתנו חודש לפני שנפצע. הוא שחקן מעולה עם רגל שמאל פנטסטית. ניקוליץ' יהיה כוח משמעותי ויחזור בקרוב לשחק, נשמח להשתמש בו וגם באייל גולסה".

אתמול נשלף לעברם של דור פרץ, דן גלזר ועומר אצילי הכרטיס הצהוב החמישי שלהם העונה והם לא ישחקו במפגש הגומלין ברבע גמר גביע המדינה נגד בני סכנין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי