"קלאודמיר היה לא טוב וגרר ליכולת חלשה את כל הקישור"

קלאודמיר פריירה
קלאודמיר פריירה | אודי ציטיאט

בהפועל תל אביב מבינים שהתלות בברזילאי גדולה והודו אחרי ה-0:0 נגד רעננה: "במחזור הבא מלחמת עולם נגד נתניה. הפער הקטן מהפלייאוף העליון רק מדגיש כמה העונה הזו היא פספוס"

(גודל טקסט)

התוצאה הכמעט מסורתית בין הפועל תל אביב להפועל רעננה הושגה שוב אתמול ׁ(שבת), 0:0 באצטדיון רמת גן שהשאיר את הפועל תל אביב במאבקי התחתית ובמרחק של ארבע נקודות בלבד מעל הקו האדום.

"הפועל תל אביב לא מצליחה להשתחרר מההיקלעות לתחתית בתחילת העונה", אמר גורם במועדון, "אנחנו לא מצליחים לחבר שני ניצחונות ולשחק כמו קבוצה של פליאוף עליון. פער חמש נקודות מהפליאוף העליון מדגיש את הפספוס הענק". האימונים לאורך השבוע והשיחות של המאמן קובי רפואה עם השחקנים לא הצליחו ליצור מומנטום שלאחר הניצחון על הפועל באר שבע וכפי שהיה כמעט לכל אורך העונה – הפועל תל אביב נראית כמו קבוצה אשר חילקו אותה לשניים, עם הגנה טובה והתקפה שלא מצליחה למצוא את הרשת.

 
קובי רפואה אמר בסיום: "אנחנו מחויבים הגנתית ולא טובים התקפית. התקפית זה לא מספיק, אנחנו לא יעילים ומקבלים החלטות לא נכונות בחלק הקדמי. במצב המגרש ספוג המים התנהל קרב חפירות טקטיות והיה ברור שהמשחק, אם יוכרע, יהיה במצב של לכאן או לכאן. כל מה שאגיד ישמע כמו תירוצים כי אנחנו באים לכל משחק כדי להישאר בליגת העל. הפועל תל אביב לא שיחקה פתוח כי אתם ראיתם מה קרה כאן להפועל באר שבע (הפסידה לרעננה 3:1, א.ג) מול קבוצה הגנתית ולא רצינו להרשות לקחת סיכונים. אנחנו באים לכל משחק כדי לקחת נקודות".

אתמול לא תוכנן החלוץ רועי זיקרי להיות בסגל למשחק ורק הפציעה של קאיו אלבס הביאה להכללתו. זיקרי הוא אחד המאכזבים של הקבוצה ונראה כי המעבר להפועל תל אביב לא היטיב איתו מקצועית. המאמן והצוות המקצועי הבהירו כי מי שלא יהיה מחויב באימונים ובמשחקים פשוט לא ישחק. במקביל גם נריוס ואלסקיס ואחמד עאבד אינם מצליחים לחבר את הכדור עם הרשת ובקבוצה ציינו אתמול את התלות הגדולה בקשר קלאודמיר פריירה: "הוא לא היה טוב וגרר ליכולת החלשה את כל הקישור ובעיקר את עמנואל בואטנג. במחזור הבא מלחמת עולם נוספת באצטדיון המושבה נגד מכבי נתניה, ופעם נוספת נגיע למשחק כמו קבוצת תחתית הנאבקת נגד הירידה לליגה הלאומית".


"גרר ליכולת לא טובה את בואטנג". קלאודמיר (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי