ורד צפוי לפתוח במקום בניון, קינדה בתמונת ההרכב לב"ש

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

בית"ר ירושלים סיימה את ההכנות לקראת המפגש החשוב בטרנר מחר (שני ב-21:00). קונטה ו-וארן הפצועים ייעדרו, שיימן ו-וודוץ יעלו על חשבונם. קלינגר דרוך: "זה משחק על כל הקופה"

(גודל טקסט)

 בית"ר ירושלים סיימה היום (ראשון) את הכנותיה לקראת משחק החוץ נגד הפועל באר שבע מחר (שני ב-21:00), מפגש אותו הגדיר המאמן ניר קלינגר "קרב על כל הקופה" עבור קבוצתו, שמרוחקת כעת ארבע נקודות מהמקום השישי, שמוביל לפלייאוף העליון בסיום העונה הסדירה.

בבית"ר מבינים שכל תוצאה פרט לנצחון משמעותה איבוד הסיכוי להשתלב בשישייה הראשונה ומעבר לכשלון המקצועי, מדובר גם במכה כלכלית קשה מאוד עבור המועדון והבעלים משה חוגג שהעריך שההפסד הכספי מאי העפלה לפלייאוף העליון, נאמד בשבעה מיליון ש"ח, סכום המבוסס על מכירת כרטיסים נמווכה בהרבה ומענקי מיקום קטנים יותר ממה שתוכנן.

"ברור שזה משחק מאוד משמעותי עבור שתי הקבוצות", הוסיף המאמן קלינגר, "ואם להתייחס לבית"ר ירושלים, אז הדרך הארוכה שעשינו מאז תחילת נובמבר כדי להגיע לפה הייתה ארוכה וחבל אם נפספס. הזמן שלנו הגיע ועבורנו זה משחק על כל הקופה. הקבוצה שתפסיד תהיה במצב כמעט בלתי אפשרי להיות חלק מהפלייאוף. אנחנו נגיע מוכנים, סומכים על הניסיון שיש אצלנו בקבוצה ועל העבודה שאנחנו עושים עבודה שצריכה לבוא לידי ביטוי".


ניר קלינגר דרוך לקראת המשחק החשוב בבאר שבע (בית"ר ירושלים – האתר הרשמי)

קלינגר התייחס לדיבורים סביב הישארותו במועדון גם בעונה הבאה והוסיף: "אני לא האישיו פה, אלא בית"ר ירושלים. קיבלתי את הקבוצה במחזור התשיעי ולא חשבנו אז על פלייאוף עליון. הייתה בעיה קשה בקבוצה ועשינו דרך ארוכה במהלך התקופה, שכללה גם פספוסים. אין ספק שאם היינו מייצרים עוד ארבע או חמש נקודות במשחקים הראשונים אז או שאני לא הייתי המאמן או שהיום היינו עמוק בפלייאוף העליון. בשמונת המשחקים הראשונים אפשר היה להשיג נקודות שהיו מייצרות לנו שקט, אבל זה לא קרה. כולנו פה לא מהיום בכדורגל ויודעים שיש אינטרסים לאלה שמייצרים את השמועות על עתידי, שכל אחד יעשה את עבודתו. מה שחשוב זה בית"ר ירושלים ולא העתיד שלי, אני גאה לאמן את המועדון ומקווה שבסוף הדרך החוזה שלי יוארך".

קלינגר יחסר את אנטואן קונטה ואנתוני וארן הפצועים, שייעדרו עוד כשבועיים לפחות. לעומת זאת יקבל המאמן בחזרה את הקשר דן איינבינדר שסיים לרצות עונש הרחקה ואת קשר הרכש גדי קינדה, שיעמוד לרשותו בפעם הראשונה מאז שחתם במועדון. השחקן שריצה עונש הרחקה, אותו ספג בתקרית היריקה במדי אשדוד, עשוי לקבל דקות ראשונות כמחליף במדים הצהובים-שחורים ואולי אף לפתוח בהרכב. מי שאמור לחזור ל-11 הוא עידן ורד, שלא פתח בשלושת המשחקים האחרונים ואמור לעלות כנראה על חשבונו של יוסי בניון.

הקבוצה תצא מחר בבוקר לבית מלון בבאר שבע, שם תשהה עד מועד המשחק ושם גם יחליט המאמן קלינגר, ביחד עם הצוות המקצועי, על ה-18 שיתלבשו להתמודדות הכי חשובה של בית"ר עד כה העונה.

הרכב משוער: איתמר ניצן, דוד קלטינס, טל בן חיים, אור זהבי, שמואל שיימן, מיקי סירושטיין (אופיר קריאף), דן איינבינדר, עידן ורד, מאור בוזגלו (גדי קינדה) פרד פלומיין, מיהאי וודוץ.


צפוי לאבד את מקומו בהרכב. יוסי בניון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי