דרסיליה וראשי בני סכנין נפגשו, טרם הוחלט אם לפטרו

גיורגי דרסיליה
גיורגי דרסיליה | מאור אלקסלסי

ההפסד לאשדוד התקבל בצורה קשה ונראה כי זעזוע נוסף ייצא לפועל על חשבון המאמן, אבל גם קושי במציאת מחליף לעת עתה משאיר אותו בתפקיד. אייל לחמן ואופיר חיים מועמדים, גם שמו של מאמן הכושר חואן קרלוס עלה

(גודל טקסט)

ימים קשים עוברים על בני סכנין לאחר ההפסד ביום שבת 2:1 למ.ס. אשדוד, שקירב את הקבוצה לליגה הלאומית. במועדון מבינים כי יהיה קשה לשרוד בליגה, כאשר פער שמונה נקודות מפריד בין הקבוצה לקו האדום, אבל אולי בניסיון אחרון לזעזע ולהציל את הקבוצה מירידת ליגה ייתכן שגם המאמן הדי טרי גיורגי דרסיליה יפוטר.

דרסיליה זומן הערב (שני) לפגישה עם ראשי המועדון, בסיומה הוחלט כי לפחות לאימון הבוקר מחר הוא יתייצב כרגיל. במהלך הפגישה הובהר למאמן על ידי ראשי המועדון כי הם מסרבים לקבל את התוצאות האחרונות ובעיקר את ההפסד באשדוד, אבל גם הודו כי טרם התקבלה החלטה על המשך דרכו ועל כן לפחות כרגע הוא ימשיך כרגיל. עם זאת, לספורט1 נודע שאחת הסיבות לכך שלפחות נכון לכתיבת שורות אלה הוא ימשיך בתפקיד, היא קושי במציאת מאמן חדש שיסכים להגיע עד תום העונה ולא בחוזה לשנה וחצי.

המחשבה לפטרו החלה לאור לחץ גם מצד חברים בהנהלה שאיבדו אמון בדרסיליה וגם מאוהדים רבים שלא מרוצים בשבועות שעברו מאז מונה לתפקיד במקום עמיר תורג'מן, שכזכור הגיע במקום בני בן זקן. "דרסיליה קיבל את מה שהוא רוצה וטען כי הביא זרים ברמה גבוהה, אבל התוצאות כושלות ואסור לנו לחכות עם זה", אמרו בהנהלת סכנין.

דרסיליה. בהנהלה איבדו בו אמון (מאור אלקסלסי)
דרסיליה. בהנהלה איבדו בו אמון (מאור אלקסלסי)

כבר אתמול התכנסו חלק מחברי ההנהלה לישיבה כדי לדון בעתידו של דרסיליה ובין השמות שעלו על הפרק בתור מחליפים אפשריים היו אייל לחמן שכבר אימן בקבוצה, אופיר חיים וגם האופציה לתת לצוות הקיים לסיים את העונה – משמע חואן קרלוס ועודד קוטר, ללא הגאורגי. כזכור, קוטר היה זה שניצח את אשדוד במשחק הליגה היחיד בו שימש כמאמן ראשי ואילו חואן קרלוס ניצח את מכבי חיפה בגביע המדינה. "כל האופציות פתוחות וההחלטה תתקבל בקרוב", אמרו בסכנין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי