נמצא מאמן עם תעודת פרו: אבי בוחבוט צורף למ.ס אשדוד

משה אוחיון
משה אוחיון | מאור אלקסלסי

לאור העובדה שלמשה אוחיון אין את האישור הנדרש כדי לאמן קבוצה בליגת העל, צורף איש צוות נוסף שיירשם בתור מאמנה הראשי של הקבוצה: "מגיע לתרום מהידע ומהניסיון שלי כדי שנישאר בליגה"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מועדון ספורט אשדוד הודיע היום (שלישי) על מינויו של אבי בוחבוט לצוות המקצועי של הקבוצה, זאת בשל הצורך באדם המחזיק בתעודת פרו והעובדה שאחרי המשחק הקרוב נגד קריית שמונה, משה אוחיון לא יכול היה להמשיך לנהל את משחקיה.

כידוע, אוחיון, שחקן העבר ומי ששימש כעוזר מאמן מתחילת העונה, מונה למאמן הקבוצה לפחות זמנית לאחר הפרידה מיובל נעים, אלא ששני ניצחונות רצופים וחזרה למאבקי ההישרדות הובילו להחלטה שהוא יישאר בתפקיד המאמן עד תום העונה, אך מכיוון שהוא אינו מחזיק בתעודת פרו הנדרשת כדי לאמן קבוצה בליגת העל, צורף כעת בוחבוט לצדו.

בוחבוט אימן בליגות הנמוכות, בין השאר במכבי באר שבע ובדימונה, אך כאמור ישמש מעתה עוזר שיישב במשחקים על ספסל הקבוצה, מה שיאפשר לאוחיון להמשיך בתפקידו. בוחבוט אמר לאחר החתימה: "שמח להצטרף לצוות המקצועי באשדוד שעושה עבודה מצוינת בשבועות האחרונים. אני מגיע לתרום מהידע והניסיון שלי, כדי לעזור להשלים את המשימה ולהישאר בליגה".


אוחיון. נמצא הסיוע הנדרש כדי שיישאר בתפקיד (לירון מולדובן)

לקראת המשחק נגד קריית שמונה, בקבוצה משבחים את קשר הרכש רועי גורדנה ומסבירים כי הוא אחראי לשיפור ביכולתו של דן ביטון – שניים שביחד הפכו את משחק הקבוצה ההססני וחסר הביטחון למלוכד ואיכותי יותר. גם השוער יואב ג'ראפי שהחלים ממחלה שב לאימונים סדירים, אבל נראה שהוא ימתין על הספסל ושבשער ימשיך רועי משפתי.

היום גם נפרדה אשדוד מיוסי מזרחי, שג'קי בן זקן נענה לבקשתו לעזוב את האקדמיה לטובת משרת מאמן הפועל קטמון מהליגה הלאומית, שנמצאת במרחק נקודה מהמקום ממנו מעפילים בתום העונה לליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי