בוזגלו: "לא עצמתי עין". אוחנה: "לא מתעסקים בעתידו של קלינגר"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

קשר בית"ר ירושלים הגיע לחנוך אקדמיה של הקבוצה בבית שמש ודיבר על האירועים בטרנר: " צריך לשים הכל מאחוריי, שופטים הם בני אדם". יו"ר הקבוצה הוסיף: "הכישלון המקצועי הוא של כולנו"

(גודל טקסט)

בצל ההפסד 3:1 להפועל באר שבע אמש (שני) בו הופנו ביקורות קשות נגד אלון יפת, מאור בוזגלו שהורחק בסיום המשחק ויו"ר הקבוצה אלי אוחנה הגיעו לחנוך אקדמיית נוער של בית"ר ירושלים בבית שמש ודיברו על עתיד המועדון, האירועים בטרנר ועל הכישלון המקצועי.

מאור בוזגלו פתח את דבריו אומר: "קודם כל אני חושב שהפרויקט הזה שבית"ר ירושלים עושה ומרחיבה את הפעילות שלה כי רב האוהדים של הקבוצה מחוץ לירושלים אני חושב שזה לא הספתח הראשון, יקומו הרבה מאוד אקדמיות של בית"ר ירושלים, החיבור האינטימי עם ההורים אני חושב שזה כיוון נכון וצעד מבורך".

האירועים במשחק: "קודם כל המחויבות שלי כספורטאי מקצועי, היא שכל מה שקרה אתמול מת ואני צריך לשים הכל מאחוריי מה שהיה נגמר, לומדים מפיקים לקחים, אני כן יכול לומר שלא עצמי עין כמו כל הקבוצה. התייחסתי לזה בפוסט וזהו. אני חושב שטעויות בסופו של דבר הם חלק מהמשחק, שופטים הם בני אדם וגם הם טועים".


"השופטים הם גם בני אדם". אלון יפת (דני מרון)

הסיכויים לעלות לפלייאוף העליון: "המצב שלנו טוב ועם זה צריך להתמודד אבל זה לא נגמר עד שלא נגמר וגם אם יש אחוז אחד ממאה, נשתדל לעשות את המקסימום".

אתה עלול לקבל עונש חמור בוועדת המשמעת: "לא ידעתי שיש לי וועדת משמעת מחר. ניערך לזה, נתכונן ומה שיהיה לי להגיד, אומר שם".


"אגיד את כל מה שיש לי לומר בבית הדין". מאור בוזגלו (דני מרון)

אלי אוחנה הוסיף: "אני חושב שזה מאוד מרגש ומשמח לפתוח את האקדמיה הזאת, דיברנו על זה כבר לא מעט פעמים מאז שחוגג הצטרף שמחלקת הנוער זה הדבר הראשון שצריך לשפר במועדון, זה בית הספר הראשון וכמובן לא האחרון ולא שייפתחו במהלך החודשים הקרובים והשנים הבאות, אני חושב שזה גם קשר קהילתי וגם קשר מקצועי, צריך לטפח את הילדים ומי שאני חושב שיתאים לבית"ר ירושלים יעבור, אבל קודם כל המטרה היא חברתית מכיוון שבית"ר ירושלים מועדון מאוד פופולרי ברחבי הארץ".

האכזבה המקצועית: "נכון יש אכזבה מאוד גדולה, אנחנו לא מסתירים את זה ולא מכחישים את זה, זה התחיל לא טוב בתחילת העונה, פיטרנו מאמן שעשה עבודה לא טובה מאוד אבל זה לא הלך, הבאנו מאמן אחר ולצערי זה לא הספיק. זה נורא מצער ואני יודע שתקשורת מחפשים מי אחראי, אם לא נגיע לפלייאוף העליון, אבל זה כישלון של כולנו כי ככה זה צריך להיות ונקווה שהכישלונות האלה יהיו חד פעמיים, ננסה הכל כדי להגיע לפלייאוף העליון, ואם לא נהיה בפלייאוף התחתון ונבטיח עוד עונה בליגת העל שזה משהו שאני בטוח שנעשה וצריך להתכונן לעונה הבאה, בחיים של קבוצת כדורגל יש עליות ומורדות ובעונה הזאת יש ירידה גדולה. אנחנו מקווים מאוד שבשנים הבאות הכל ייראה טוב יותר מבחינה מקצועית".


"יש אכזבה מאוד גדולה במועדון". אלי אוחנה עם משה חוגג (דני מרון)

מעמדו של ניר קלינגר: "אני אגיד לך את האמת אנחנו בכלל לא מתעסקים בזה, העניין של מאמן לא הוזכר אפילו פעם אחת. אנחנו לא יכולים להתייחס בפרסומים כאלה באחרים, יש פרסומים שהם פשוט לא נכונים, כשיהיה מה להודיע אנחנו נודיע, אנחנו לא יכולים לדבר על מאמן בזמן שיש עוד עשרה מחזורים".

על השיפוט: "יצאנו כולנו מתוסכלים, השחקנים הצוות המקצועי ובעיקר השחקנים שלא מגיעה להם מילה טובה, אלא משפטים טובים. גם אתמול בהפסד כל כך צורם הם לא הפסיקו לעודד והם ממשיכים לתת לנו כחץ היו החלטות שיפוט לא בפעם הראשונה העונה, אבל שוב אני רוצה לומר, שופטים הם בני אדם, אבל צריך להמשיך הלאה. אומרים שזה מתקזז? לא במקרה שלנו. אבל אני מעדיף שננצח על המגרש אבל לא בגלל טעויות שופטים".


"אנחנו לא יכולים לדבר על מאמן בזמן שיש עוד עשרה מחזורים". ניר קלינגר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי