"יש הצעה לרכישת הפועל ת"א, זו הסיבה שהבעלים באנגליה"

איציק ניסנוב
איציק ניסנוב | אודי ציטיאט

גורם בסביבת המועדון טוען כי לא במקרה ממריאים ראשי האדומים לאנגליה לאחרונה: "יש ניסיון לצרף גורם אמיד שירכוש חלק עיקרי מהבעלות"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה בהכנות למשחק נגד מכבי נתניה באצטדיון המושבה (שבת, 18:05 בספורט4), לאחר שצברה במחזור הקודם נקודה אחת בלבד בעקבות 0:0 נוסף העונה, באצטדיון רמת גן נגד הפועל רעננה.

בהפועל תל אביב שמו לעצמם כמטרה מעל הכל להישאר בליגה, אבל במקביל ראשי המועדון ממשיכים לעסוק באופן חשאי בניסיונות למכור את הבעלות בעתיד. על פי בכירים בסביבת הפועל ת"א, יש גורם עסקי אשר מנהל מו"מ לרכישת חלק עיקרי מהבעלות: "הטיסות של חלק מהבעלים לאנגליה הן בנושא המו"מ המתנהל לצרף גורם אמיד להפועל תל אביב, כשחוץ מאיציק ניסנוב נמצא בתוך המהלך גם בועז תושב המיצג את האח מאיר תושב השוהה בארצות הברית. הצעות נוספות שהגיעו לא נמצאות נכון לעכשיו על המדף".

הקשר ניר לקס, אשר נפצע בקרסול ולא חזר עדיין לאימונים, יעבור היום (רביעי) בדיקה ונכון לעכשיו הוא בספק גדול למשחק נגד מכבי נתניה. אם לקס לא יוכל לשחק, עשוי שי אליאס לחזור להרכב. המאמן קובי רפואה והצוות המקצועי אינם מתכוונים לבצע שינויים גדולים ב-11, כדי לא ליצור זעזוע מיותר. עיקר התרגולים באימונים האחרונים היו על שיפור היעילות בנושא כיבוש השערים ונראה כי רמזי ספורי ישוב להיות חלק משלישיית הקישור, כשאת מקומו בשלישיית ההתקפה יתפוס אחד מבין שחר הירש או ג'וזף גנדה.


מהלכים למכירת הפועל תל אביב נעשים בחשאי (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי