אינברום נחקר בחשד להתחזות. מבית"ר נמסר: "שוקלים את המשך דרכו"

אור אינברום
אור אינברום | ערן לוף

החלוץ בן ה-23 לפי החשדות הגיע לבית החולים ברזילי באשקלון, הציג את עצמו כאחר, עובד זיהה את השחקן ועירב את הממונים עליו, שהחליטו להזמין את המשטרה למקום. במועדון נאמר: "התנהגותו אינה עולה עם ערכינו"

(גודל טקסט)

שחקן בית"ר ירושלים, אור אינברום נחקר הערב (רביעי) בחשד לניסיון קבלת דבר במרמה והתחזות לאחר. בתום חקירתו שוחרר לביתו. היום הגיע השחקן לבית החולים ברזילי באשקלון, הציג את עצמו כאחר, ככל הנראה כשהוא עושה שימוש בתעודת זהות של בן משפחתו ומבקש לקבל טיפול בכף ידו שנחתכה.

עובד בבית החולים זיהה את השחקן ועירב את הממונים עליו, שהחליטו להזמין את המשטרה למקום, אז התברר כי מדובר בשחקן מליגת העל, ששהה במלון באזור אחר בארץ, ובמהלך השהות שם חבט בזכוכית שהתנפצה וכתוצאה מכך נחבטה כף ידו.

השחקן הגיע לאזור הדרום, הלך לבית החולים בלוויית בן המשפחה ושם ביקש לקבל טיפול כשהוא מזדהה כאדם אחר. גורמים המעורים בפרטים מציינים כי ההערכה שהשחקן חשש להזדהות בשמו, שמא יוודא דבר הסתבכותו. בסיום החקירה שוחרר השחקן.


נעצר בחשד להתחזות. אור אינברום (ערן לוף)

מזה זמן רב שבבית"ר לא מרוצים מהתנהלותו של אינברום שאכזב מאוד ואף הכעיס את ראשי המועדון, בפרשת הבילוי הלילי המאוחר והתגרה בה הסתבך בערב הסילבסטר לפני כחודשיים. במועדון כבר התקבלה החלטה שלא לממש את האופציה לעונה הבאה ולא לרכוש את כרטיס השחקן שלו מגנט הבלגית ולספורט1 אף נודע שבשבוע הבא מתוכננת פגישה בין הבעלים משה חוגג והשחקן עצמו, בנוגע לעתידו והמשך דרכו במועדון וייתכן שישוחרר לאלתר.


מהמועדון נמסר לאחר המקרה
: התנהגותו של אור אינברום אינה עולה בקנה אחד עם ערכי המועדון וגורמת לנו נזקים רבים. אנו שוקלים את המשך דרכו במועדון.


עלול לעזוב את בית"ר ירושלים לאלתר. אור אינברום (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי