איביץ': "אני עוד לא רגוע, אני לא אוהב להירגע"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | דני מרון

מאמן הצהובים דיבר במסיבת עיתונאים לקראת מכבי פתח תקווה (שבת 15:40, ספורט4): "שחקן שלא יחשוב שצריך להילחם עד היום האחרון, לא ישחק". על היריבה: "לקחו לנו שתי נקודות בשניות האחרונות בסיבוב הקודם"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה במסע שלה לעבר אליפות, ולמעשה לעבר טראבל שני תוך ארבע שנים, ובשבוע הבא תעשה צעד נוסף בכיוון המטרה כשתארח בשבת (15:40, שידור ישיר בספורט4) את מכבי פתח תקווה. המאמן ולדימיר איביץ' דיבר לקראת המשחק היום (חמישי) במסיבת עיתונאים.


"אנחנו משחקים נגד קבוצה שלקחו מאיתנו שתי נקודות בשניות האחרונות בסיבוב הקודם", אמר איביץ', "בטוח יהיה משחק קשה. הם יילחמו קשה כדי לעשות את זה שוב. אנחנו צריכים להיות מוכנים ולהיות מרוכזים עד השנייה האחרונה. משחק לא קל, במיוחד נגד מכבי פתח תקווה. אנחנו צריכים להתכונן היטב".


האם המתח יורד בשל הפער בצמרת: "אנחנו עדיין בפברואר, עדיין בלתי אפשרי לקחת את האליפות. אנחנו צריכים לעבוד במשחק הקרוב ולהשיג משהו. אני לא נרגע, אני לא אוהב להירגע אפילו יום אחד. בשביל להשיג את האליפות צריכים להילחם עד היום האחרון. ככה אני רוצה שהשחקנים שלי יחשבו וככה הם צריכים לשחק. מי שחושב אחרת לא ישחק".


איביץ'.
איביץ'. "בלתי אפשרי לקחת את האליפות בפברואר"


ההכנות למשחק: "אני מצפה שיהיה משחק קשה נגד קבוצה טובה, ומי שיהיה יותר טוב ינצח. אני מקווה שזה יהיה אנחנו. אנחנו מתכוננים כבר שבוע, ומה שאנחנו צריכים לעשות זה להראות את כל מה שלמדנו".


אחרי איביץ' דיבר יונתן כהן, שאמר: "עבר הרבה מאז המשחק בסיבוב הקודם נגד מכבי פתח תקווה, הם החליפו שחקנים וגם אנחנו השתפרנו. המטרה שלנו היא לנצח כל משחק, באים לעשות את העבודה".


ההחלטה להישאר במכבי ת"א: "החלטתי להישאר בלב שלם, שמח שאני מקבל את ההזדמנות ואני מקווה להוכיח כל דקה שאני על המגרש בשביל המועדון הזה".


יונתן כהן.
יונתן כהן. "יכול להיות מרגש לזכות בטראבל" (מאור אלקסלסי)


האפשרות לטראבל: "לזכות בכל התארים יכול להיות מרגש, זה החלום של כל שחקן שגדל במכבי תל אביב. מסתכלים קדימה וננסה לעשות את זה".


"המועדון נותן הזדמנות למי שבאמת מגיע לו", הוסיף כהן, "אני שמח שנתנו לי את האמון ואת הקרדיט. ננסה להצליח".


שיתוף הפעולה עם עטר: "לפני כמה שנים הייתי מעריץ אותו מהיציע, אז כיף לשחק איתו וכיף איתו גם מחוץ לקבוצה. שמח שהוא מצליח ומקווה שהוא גם יקבל הרבה דקות ויסיים כמלך השערים".


עטר.
עטר. "לפני כמה שנים הייתי מעריץ אותו מהיציע" (אריאל שלום)


האווירה בחדר ההלבשה: "כאן חדר ההלבשה הוא מאוד חזק, הכל ביחד מתנקז עם המאמנים והצוות וערבי הגיבוש, גם רואים את זה במרגש עם שיתוף הפעולה וההבנה העיוורת. זה בא מחדר ההלבשה ואני שמח שזה ככה".


עתיד באירופה: "כרגע אני לא מתייחס לשום דבר חוץ ממכבי תל אביב, לקחת את כל התארים ולעבור משחק משחק ולא להסתכל על מה שיקרה בעוד שנה שנתיים".


זימון לנבחרת: "זה חלום, הלוואי".


לאחר שהשיקו בעונה שעברה את חולצות המשבצות המיתולוגיות מעונת הדאבל של 1995/1996, החזירו אותנו הצהובים במנהרת הזמן עם השקת קולקציית הרטרו של עונת 1984/1985. והכל מתוך רצון לכבד את אבי כהן ז"ל, כוכב העבר של הקבוצה, ומי שנתפס בתודעה כמכביסט האולטימטיבי. באתר הרשמי של המועדון נכתב כי הבלם האגדי היה פורץ דרך כשהפך לישראלי הראשון ששיחק באנגליה וטבע את המשפט שבמידה רבה הגדיר את הרוח של מכבי: "להיות מכבי ת"א זה להיות הכי גדול, הכי יפה, הכי מצליח".






סוף השבוע הזה יוקדש כולו ל"אביל'ה". השיא יגיע במשחק הבית הקרוב מול מכבי פ"ת, כששחקני מכבי ייצאו אל הדשא כשהם לובשים את מדי הרטרו. עוד לפני המשחק ייערך טקס בהשתתפות משפחת כהן שתגיע לאצטדיון. כמו כן, בחנות האונליין ובחנויות הרשמיות של המועדון תוצע חולצת המשחק אותה ילבשו השחקנים, צעיף מיוחד עם דמותו הרקומה של אבי כהן, ג'קט רטרו יצוגי וגם חולצת טי שירט בהשראת עונת 1993/94.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי