לקס יעבור מבחן כשירות לנתניה, פירסמן נפצע וייבדק

ניר לקס
ניר לקס | דני מרון

הפועל ת"א סיימה את הכנותיה למשחק הבית הקריטי מבחינתה (שבת, 18:05 בספורט4), בו תיאלץ להסתדר ללא אליאס המוצהב וגם המגן נפצע ונמצא בספק. ספורי מתוכנן לשוב לשלישיית הקישור, גנדה יפתח בהתקפה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תארח במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל את מכבי נתניה (שבת, 18:05 בשידור ישיר בספורט4), כשהיא במרחק של ארבע נקודות בלבד ממ.ס אשדוד המדורגת הלפני אחרונה, מקום ממנו נושרים בחזרה לליגה הלאומית. באימון המסכם הבוקר נפגע המגן מרווין פירסמן בברכו, במהלך ניסיון להגיע לכדור גובה הוא נחת רע על ברכו וכעת ייבדק על ידי רופא הקבוצה, כשבשלב זה הוא בספק גדול למפגש.

בהפועל תל אביב עסקו כול השבוע בשיפור היכולת של שחקני הקישור וההתקפה לאחר תוצאת התיקו המאופסת במחזור הקודם נגד הפועל רעננה. באימונים ובאספות השחקנים דובר ותורגל נושא היעילות מול השער ובעיקר של שלושת החלוצים שאמורים לפתוח מחר בהרכב, ג'וזף גנדה, נריוס ואלסקיס ואחמד עאבד. שחקן בקבוצה סיפר: "המשימה היא להגיע לפני תחילת הפליאוף העליון לכמות נקודות כדי להבטיח עונה נוספת בליגת העל, זה כמו גמר גביע בשבילנו נגד קבוצה בתנופה".

תשומת לב עיקרית תוקדש לשחקני מכבי נתניה עלי מוחמד בקישור ולפאטוס באצ'יראי בהתקפה. בקבוצה החמיאו ליכולת של מכבי נתניה, אבל הבהירו כי הפועל תל אביב תגיע לנצח כדי שלא להסתבך במאבקי הירידה. בהפועל תל אביב ייעדר מחר הקשר שי אליאס בשל צבירת כרטיסים צהובים ואילו ניר לקס הסובל מפגיעה בקרסול יעבור מבחן כשירות והוא בספק למשחק. באימונים תופקד רמזי ספורי בקישור הקדמי כשמאחוריו תורגלו קלאודמיר פריירה ועמנואל בואטנג ובהגנה לא יהיו שינויים כל עוד פירסמן בריא, אבל נראה שרז שלמה יפתח כבלם ודגני יוסט הצידה או שעמירן שקלים יעלה בצד שמאל.

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', עידן כהן, אוראל דגני, אדי גוטליב, עמירן שקלים (רז שלמה, מרווין פירסמן), עמנואל בואטנג, קלאודמיר פריירה, רמזי ספורי, ג'וזף גנדה, אחמד עאבד, נריוס ואלסקיס.


גנדה ועאבד. ישתפו מחר פעולה בהתקפה ביחד עם ואלסקיס (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי