ג'ראפי יירד לספסל, אוחיון לא צפוי לערוך שינויים ב-11

יואב ג'ראפי
יואב ג'ראפי | אודי ציטיאט

מ.ס. אשדוד תצא לקריית שמונה על מנת לצמצם את הפער בתחתית לקראת הפלייאוף התחתון: "המשימה לצבור חמש נקודות בשלושה משחקים", אמר גורם במועדון. בצוות המקצועי מרוצים ממשפתי, שצפוי לשמור על אפודת השוער

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד תעלה מחר צפונה למפגש נגד עירוני קריית שמונה (ראשון, 19:00). אמנם הקבוצה הדרומית שקועה מתחת לקו האדום עם 21 נקודות בלבד, אבל אם היא תנצח את חבורתו של תומר קשטן הפעם בין השתיים יירד לשתי נקודות בלבד, דבר שעשוי לפתוח את קרבות התחתית בפלייאוף התחתון.

גורם במועדון אמר: "לא צריך להגיד כלום כי חשבון הנקודות ברור ומובן. אם ננצח מחר בקריית שמונה נגרור אותם למאבק נגד הירידה. המשימה היא להגיע לסיום העונה הרגילה בעוד שלושה מחזורים כשלפחות חמש קבוצות בתוך מאבקי ההישרדות בפליאוף התחתון".

המאמן אבי בוחבוט שצורף לצוות המקצועי בשל העובדה כי מחזיק בתעודת פרו אמר: "באשדוד יש שחקנים טובים והסגל שלנו הוא ללא ספק סגל טוב עם שחקנים זרים וישראלים טובים שהם צוות מנצח. יש 30 נקודות בקופה יחד עם הפליאוף התחתון ונדע לעשות את זה צעד אחר צעד עם נחישות הרבה עבודה ועם המון מחויבות".

הסגל עדיין לא מלא כששגיב יחזקאל, ז'והאן מרסיאל ובן רייכרט נמצאים בשלבי חזרה אחרונים. המאמן משה אוחיון תרגל את אותו הרכב שניצח במחזור האחרון את בני סכנין 1:2. ואפשר שברגע האחרון יהיה שינוי בודד בהרכב כשאיסו לינגאנה או רומאן הבראן יועדפו בפתיחה. השוער יואב ג'ראפי שב לאימונים מלאים לאחר מחלה, אבל מסתמן כי הצוות המקצועי ימשיך עם רועי משפתי שהצטיין בשני המשחקים האחרונים.

בצוות המקצועי מרוצים מרועי משפתי. עשוי לפתוח גם נגד ק"ש (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי