"ניצחון על ניסו אביטן חשוב לברק בכר ברמה האישית"

ברק בכר
ברק בכר | אריאל שלום

בהפועל באר שבע מתכוננים למפגש הפיקנטי נגד ניסו אביטן. מיכאל אוחנה ערך אימון מלא, בכר מתלבט בין מליקסון להאסלביינק בהרכב. שיר צדק יחזור לספסל

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע וברק בכר מתכוננים למפגש הפיקנטי מול הפועל חדרה וניסו אביטן. המאמן שהצעיד את באר שבע לשלוש אליפויות רצופות ינסה מחר לנצח בפעם הראשונה את מאמן חדרה, שלא מסתיר את שאיפתו בסביבות מקורבים להגיע לטרנר ביום שאחרי בכר. בפגישתם הראשונה, בסיבוב הקודם, נפרדו השניים בתיקו (2-2).


מאמנה של הפועל באר שבע עבר הכול בכדורגל הישראלי. מגן בהפועל פתח תקווה, דרך האולפנה של איזי שירצקי, ועד הפרחת השממה בנגב. עוד לפני שמלאו לו 40 הספיק לזכות בכל התארים האפשריים, ורשם לזכותו הישגים נאים בזירה האירופית כשהשיג ניצחונות מרשימים על קבוצות כמו אולימפיאקוס ואינטר, ולמרות זאת, מקורבים למאמן מספרים שהניצחון על חדרה "חשוב לו ברמה האישית".


בצל ההודעה של אלונה ברקת על עזיבה לחיים הפוליטיים והערפל סביב עתיד הקבוצה, גורמים רבים תומכים בהגעה של אביטן. שאימן במחלקות הנוער של האלופה במשך כמעט 10 שנים, אך עדיין, שומרים חסד למאמן שהצעיד את הקבוצה ל-3 אליפויות היסטוריות. המאמן המעוטר חתום עד 2022, ורק לאחרונה אמר שהוא מתכוון לכבד את חוזהו למרות העונה הנוראית. במתחם ה"בית האדום" חושבים שהשגת הכרטיס לאירופה במאבקי הפלייאוף העליון יצליח למזער במעט את הנזקים מהעונה הנוכחית.



"ברק בכר רוצה לנצח את ניסו אביטן באופן אישי" (צילום: אודי צטיאט)


אביטן שגדל במחלקת הנוער של באר שבע הפך העונה לכוכב של העיר חדרה בעקבות ההישגים המופלאים, ובקבוצה הצנועה יודעים שהבטחת המקום בפלייאוף העליון יהיה הישג בלתי רגיל, ובמידה ולא יקבל את ההזדמנות לאמן בקבוצת נעריו, לא פוסל את האפשרות שיאמן באירופה. מנגד, מה שמעניין את באר שבע הוא קודם כל להסיר את איום הפלייאוף התחתון, וניצחון מחר כנראה יעשה את העבודה.


 

הקבוצה של בכר ערכה בשעות הצהריים אימון מפרך, ממנו נעדר חן עזרא ששבר את ידו וייעדר מספר שבועות. במשך יותר משעתיים דילגו השחקנים בין כמה תחנות, ובין השאר השתתפו במשחקוני כדורעף-רגל. מיכאל אוחנה, שהחלים לחלוטין מהניתוח בברכו, ערך אימון מלא, אך לא צפוי להשתלב עד שיחזור לכושר משחק, ובקבוצה מתכננים לערוך משחק אימון לכבודו בקרוב.


מאור מליקסון שנעדר מהמפגש מול בית"ר, נראה כשיר למשחק אך בכר עדיין מתלבט בינו ובין נייג'ל האסלביינק. ג'ון אוגו צפוי לקבל חזרה את השליטה במרכז המגרש, בעוד חברו לקישור, קווין טאפוקו, עדיין לא יודע אם יפתח בהרכב נגד האקסית. אוהד לוויטה צפוי שוב לקבל קרדיט בין הקורות, למרות חוסר שביעות רצונות של אריאל הרוש. בהגנה חתאם אלחמיד יחזור מהיעדרות נגד בית"ר לצד לואי טאהא, ושיר צדק יחזור לספסל. כשהסתיים האימון, פינו כל השחקנים את המגרש, ורק החלוץ בן שהר נשאר על כר הדשא כדי להשלים "שעות נוספות" מול השער.



מאור מליקסון כשיר למשחק (צילום: ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי