שמחה גדולה בסכנין: "לא נוותר עד הרגע האחרון"

חאלד חלאילה
חאלד חלאילה | מאור אלקסלסי

שביעות רצון גדולה מהניצחון על בני יהודה, מחמאות לחלאיילה וגנאיים. "דרסיליה הביא רוח חדשה השבוע ושינה גישה כלפי השחקנים". ברגע האחרון גילו כי לעותמאן תשעה כרטיסים צהובים

(גודל טקסט)

שביעות רצון גדולה בבני סכנין לאחר הניצחון ביתי 1:2 על בני יהודה. הניצחון אמש היה ניצחון ליגה ראשון של הקבוצה מאז הניצחון על אותה בני יהודה ב-1/12, כשעמיר תורג'מן היה מאמן הקבוצה. בסכנין בעיקר שמחו מהלחימה והרצון של השחקנים, בראשם הקפטן חאלד חלאיילה שעם שריקת הסיום רץ  לעבר האוהדים המעטים שהורשו להיכנס למשחק והבהיר: "אם ניצחנו עכשיו אז נישאר בליגה".

הקפטן היה פעיל גם בחדר ההלבשה לאחר המשחק וביקש מחבריו להגיע עם אותה גישה גם במשחקים הבאים. מי שעוד זכה למחמאות היה המאמן גיורגי דרסיליה. במהלך השבוע היו קולות בקבוצה שקראו לפיטורי המאמן, אך הוא ענה לכולם עם מהפכה בהרכב. השינוי הגדול הגיע מהחזרת איהב גנאיים, שכבש את שערה הניצחון.

"דרסיליה הביא רוח חדשה השבוע ושינה גישה כלפי השחקנים. עכשיו רואים סכנין חדשה ולא נוותר עד הרגע האחרון". למרות זאת, הקשר מהראן ראדי נשאר מאופק אחרי המשחק ואמר: "עשינו ניצחון גדול אבל צריך המשכיות". במועדון טרם קיבלו החלטה כיצד להתנהל במקרה של החלוץ איברהים ללה שנראה מדוכא בעקבות התקרית מול הבלם דן מורי שלטענת שחקן סכנין קרא לו:  'קוף שחור'.


"דרסיליה שינה גישה" (צילום: מאור אלקסלסי)

שחקני הקבוצה ניסו להרגיע את החלוץ הניגרי לאחר המשחק. הסיפור הביזארי של השבוע בסכנין בא מכיוונו של המגן עלי עותמאן שתורגל לאורך השבוע בהרכב ורק בבוקר המשחק נודע לאנשי המועדון כי המגן עם תשעה כרטיסים צהובים משמע אינו יכול לקחת חלק במפגש החשוב.

בקבוצה ממתינים לחזרתם של הקשר גאבר עטאא והחלוץ מוחמד גאדיר שצפויים לחזור בשבועיים הקרובים, ומקווים שיעזרו לקבוצה במאבקי התחתית הקשים, לאור העובדה שהקבוצה עדיין מדורגת במקום האחרון בטבלה במרחק 5 נקודות מהקו האדום.


מחכים לשובו של מוחמד גאדיר (צילום: מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי